پوشش مسی درخشان برای گالری هنری

معماران CHYBIK + KRISTOF از گالری هنری خصوصی تازه طراحی شده خود که با نمای درخشان کاشی های مسی متحرک تعریف شده است، رونمایی کرد.

به گزارش گالری آنلاین، این کار برای مرکز یک میدان عمومی جدید با دسترسی مستقیم به آب های یک رودخانه پر پیچ و خم برنامه ریزی شده است.

این گالری با این موقعیت برجسته در کنار آب و همچنین قرار گرفتن در امتداد دسترسی عابران پیاده اصلی بین دو منطقه مهم شهر، تأثیر قابل توجهی بر بافت شهری خواهد داشت. این حضور چشمگیر در داخل شهر و احترام به میراث منطقه روح این پیشنهاد است.

حجم های درخشان و شناور

معماران CHYBIK + KRISTOF با طراحی گالری هنری با روکش مس، میراث این منطقه را که به معدن‌کاری، ذوب و ضراب‌زنی معروف بود، بررسی می‌کنند.

فرم پیشنهادی به صورت خوشه ای از استوانه های عمودی پیچیده شده با عناصر نمای مسی دایره ای شکل می گیرد. حجم های مرتفع فضای عابر پیاده را در امتداد میدان زیر باز می کند و ارتباطی بین فضای داخلی ساختمان و میدان عمومی ایجاد می کند. با پشت بام های قابل دسترس، بازدیدکنندگان دعوت می شوند تا مناظر وسیع شهر و مناظر فراتر از آن را تحسین کنند.

داخل گالری توسط CHYBIK + KRISTOF

سادگی و ظرافت فضاهای نمایشگاهی دایره ای، ظرفیت زیبایی شناختی آثار هنری را افزایش می دهد. نورگیرها نور پراکنده و ملایمی را به اتاق‌های نمایشگاه می‌رسانند که توسط دهانه‌های جانبی در اتاق‌های پایینی پشتیبانی می‌شوند. شکل سیال پلان امکان توزیع عملکرد انعطاف پذیر را فراهم می کند. فضاهای هنری به طور یکپارچه با دفاتر ادغام می شوند، در حالی که اتصالات اتاق حلقه دار به طور طبیعی انتقال واضح بین فضاها را شکل می دهد. عناصر مسی متحرک و درخشان، دینامیک نما را تامین می کنند. انتخاب ماده به آن شخصیت سرزنده می‌افزاید - چون سن مواد خواص آن را تغییر می‌دهد.

logo-samandehi