نگاهی بر صندلی مراقبه lee ye chan

فضایی صمیمی برای پنهان شدن و استراحت، این صندلی فضای آرامی برای مدیتیشن و معنویت است.

به گزارش گالری آنلاین، این صندلی با استفاده از کاسه‌های آواز سنتی که زمانی توسط راهبان تبتی برای مراسم مقدس و مراقبه استفاده می‌شد، به صورت یک محفظه فولادی گرد در یک پایه چوبی ساده و سینوسی شکل می‌گیرد و در هنگام ضربه زدن صداهای طنین‌انداز آرامی ایجاد می‌کند. طراح کره‌ای صداهای ساز اصلی و ویژگی‌های شفابخش را ادغام می‌کند و کاربران را دعوت می‌کند که در یک کاسه آواز بزرگ بنشینند، به پشت تکیه داده و طول موج‌های آرامش‌بخش را در حین تمرکز بر مدیتیشن احساس کنند.

صندلی مدیتیشن «گویو» لی چان با فرم‌های مینیمالیستی و ارگانیک، یک ظرف بزرگ آواز، فضایی آرام برای تأمل فراهم می‌کند. در حالی که شکل کاسه ای جذاب کاربران را تشویق می کند تا خود را از شر حواس پرتی خلاص کنند، سطح چوبی صاف یک تجربه نشستن راحت را ایجاد می کند که بر روی خطوط بدن انسان شکل می گیرد. پشتی و صندلی برای راحتی بیشتر زاویه دارند و به کاربر این امکان را می‌دهند که به پشت خم شود زیرا طول موج‌ها و فرکانس‌های مدیتیشن از ابزار پخش می‌شود.

بسیاری از مردم از تنهایی رنج می برند، اما مدیتیشن آن را حل می کند. افراد برای مدیتیشن روی مبل ها یا کوسن ها می نشینند. اما یک فضای آرام برای مدیتیشن نیز مهم است. طراح توضیح می دهد که می توانید داخل یک کاسه آواز بزرگ بروید و در حالی که طنین صدا را احساس می کنید، آرام مراقبه کنید.

logo-samandehi