ایستگاه‌های اتوبوس بادی در مجموعه‌های نیمه‌سفر Ulises

کشف قدرت هوش مصنوعی در تصور مفاهیم طراحی نوآورانه و اغلب سورئال توسط Ulises دنبال میشود.

به گزارش گالری آنلاین، جدیدترین پروژه استودیوی طراحی دیجیتال مستقر در برلین، مناظر شهری را با زیرساخت‌های بادی که دو برابر کتابخانه‌های عمومی است، در نظر می‌گیرد.

مجموعه صورت‌های فلکی فرهنگی از Midjourney برای مفهوم‌سازی یک سری عناصر عمومی مانند ایستگاه‌های اتوبوس، سایبان‌ها و نیمکت‌ها استفاده می‌کند که از PVC بادی نیمه‌شفاف ساخته شده و با کتاب‌ها روی هم چیده شده‌اند. این کتابخانه‌های خیابانی با نور فراوان به رهگذران گوشه‌ای دنج برای خواندن و استراحت در حین پیمایش در شهر می‌دهند و با بافت شهری ادغام می‌شوند و در عین حال فرهنگ را به خیابان‌ها می‌آورند.

برنامه Cultural Constellations قدرت هوش مصنوعی را با طراحی ترکیب می کند تا ایده ای ساده و در عین حال قدرتمند را برای آینده نزدیک مثبت به تصویر بکشد. ریکاردو اورتز، موسس استودیو Ulises، کتابخانه‌های خیابانی را برای ترویج فرهنگ در شهر، تقویت حس اجتماع، و گرد هم آوردن ساکنان شهر با فضایی مشترک برای لذت بردن از ادبیات، مفهوم‌سازی می‌کند. اورتز خاطرنشان می کند: «اولیسس با طراحی فضاهای عمومی که فرهنگ مطالعه را تقویت می کند، قصد دارد ادبیات را برای همه قابل دسترس تر کند و مزایای خواندن را برای توسعه فردی و اجتماعی ترویج دهد.

logo-samandehi