قاب چوبی منحنی شکل مجسمه آمورف

مفهوم اصلی که پروژه معماری را هدایت می کند، ادغام یکپارچه فضای نشیمن داخلی اقامتگاه با محیط طبیعی اطراف از طریق انطباق بصری است.

به گزارش گالری آنلاین، گروه طراحی Lechner & Lechner با هدف ادغام فضای زندگی با محیط طبیعی از طریق یکپارچه سازی بصری، از نقاط برتر استراتژیک شناسایی شده توسط Google Earth استفاده می کند. نشانه های بصری این پروژه شامل قلعه لئوپولدکرون، برکه لئوپولدسکورنر، قلعه هوهنسالزبورگ و آنترسبرگ است.

یک پلان طبقه آزاد برای بهینه سازی خطوط دید و به حداکثر رساندن رابطه بصری بین نشانه ها انتخاب شده است. این رویکرد منجر به شکل‌گیری یک ساختمان ارگانیک می‌شود، جایی که دو ساختار باریک در یک زاویه به هم متصل می‌شوند و یک دهانه مرکزی ایجاد می‌کنند.

طرح رویکرد طراحی نوآورانه توسط تیم معماری Lechner & Lechner، رابطه بصری بین مکان‌های دیدنی را به حداکثر می‌رساند، در حالی که پنجره‌های ضخیم و ارگانیک، نگاه بیننده را به سمت مناطق کلیدی هدایت می‌کنند. طبقه همکف یک ارتباط هماهنگ با فضای بیرونی ایجاد می کند که به عنوان واسطه ای بین ساختمان و منظر عمل می کند. طبقه اول با دو تراس بزرگ رو به حوض، قلعه Hohensalzburg و Schloss Leopoldskron، ارتباط با فضای بیرون را در اولویت قرار می دهد.

logo-samandehi