در تقاطع معماری و طراحی

برندگان جوایز طراحی آلمان 2023

برندگان جوایز طراحی آلمان 2023 به روش هایی هوشمندانه و پایدار با تمرکز بر راه حل های محصول پیشگامانه و ایده های رویایی به طراحی می پردازند.


به گزراش گالری آنلاین، روش های ساخت و ساز مدولار، استفاده پایدار از مواد و بهره وری انرژی از دیرباز پایه های اصلی در تولید و فرآیند ساخت و ساز بوده است. اما برندسازی املاک و مستغلات نیز به طور فزاینده ای مورد توجه قرار می گیرد و به ابزار مهمی در ارتباطات و بازاریابی معماری تبدیل می شود.

از 4200 ارسالی که جوایز طراحی آلمان 2023 دریافت کردند، در مجموع 98 پروژه با بالاترین نشان طلا مورد تقدیر قرار گرفتند. جوایز طراحی آلمان یکی از شناخته شده ترین جوایز طراحی بین المللی است که به دلیل تنوع و کیفیت پروژه ها متمایز است. این جوایز به شرکت‌هایی تعلق می‌گیرد که محصولاتشان در دسته‌های «طراحی محصول عالی»، «طراحی عالی ارتباطات» و «معماری عالی» برجسته می‌شوند. در سه رشته طراحی مختلف، برندگان امسال شامل شرکت هایی مانند Duravit، Mono و WMF، و همچنین شرکت معماری MVRDV و شرکت های نوپا مانند nevi و X Shore AB هستند.

منتخبی از پروژه های برنده را اینجا ببینید:

Preserve and Revive History: 'Gold' for the Pengjia Alley Site by Beijing AN-Design Architects Co., Ltd. at the Behest of Jingdezhen Taoyang Real Estate Co., Ltd.

One Façade Made of Ten Thousand Solar Modules: 'Gold' for the Zero Energy Media Façade of Novartis Pavilion by Amdl Circle and Michele De Lucchi

Ingeniously Simple and Reusable: 'Winner' Distinction for the Façade Solution by Mahlknecht Herrle Architektur

A Little Footprint in Concrete: 'Special Mention' for Pedevilla Architects and Beton Eisack – AeroBeton®

A Property With Identity: 'Winner' Distinction for acre – activ consult real estate gmbh and the ABG Real Estate Group


logo-samandehi