فراخوان جایزۀ بین‌المللی طراحی Porada 2018


هفتمین دورۀ مسابقۀ بین‌المللی جایزۀ طراحی Porada 2018، امسال به انواع مختلف میز تحریر و میز آرایش اختصاص دارد.

به گزارش گالری آنلاین، شرکت‌کنندگان باید از طریق خلق مفاهیم بدیع برای انواع مختلف میزهای تحریر و میزهای آرایش ارزش‌ها و هویت Porada، برند پیشرو طراحی ایتالیا، را معنی کنند و در این طراحی‌ها بیشتر از از چوب استفاده کنند.

در مجموع، 10000 یورو جایزه به سه برنده در هرکدام از بخش‌های حرفه‌ای و دانشجویی پرداخت می‌شود. Porada نمونۀ اولیۀ پروژه‌های برندۀ مسابقه را می‌سازد و احتمالاً تولید می‌کند.

پروژه‌های مربوط به مسابقۀ سال 2018 باید اصل باشند و قبلاً جایی منتشر نشده باشند. آنها باید تکنیک‌های تولید و فرآیندهای کار با چوب و پرداخت چوب را بهبود دهند. همچنین، این پروژه‌ها باید برخی قابلیت‌ها را داشته باشند و واجد استانداردهای ایمنی باشند و خصوصیات ارگونومیک، محیط‌ زیستی و طراحی پایدار را داشته باشند.

هنرمندان می‌توانند چوب را، به صورت طبیعی پرداخت شده باشد (که شرکت غالباً محصولات خود را به همین شکل پرداخت می‌کند) و چه نقاشی شده باشد، با فلز، آینه، شیشه، چرم یا پارچه ترکیب کنند.

شرکت طراحان و افراد یا گروه‌های خلاق، حرفه‌ای یا غیرحرفه‌ای‌ها، کارکنان شرکت‌ها و دانشجویان در این مسابقه آزاد است، که با حمایت Porada Arredi srl، یکی از شرکت‌های پیشرو در عرصۀ تولید مبلمان، و POLI.design (تحت حمایت ADI (انجمن طراحی صنعتی)) برگزار می‌شود. نوآوری، اصل بودن و جستجو برای راهکارهای جدید کار با چوب کلید موفقیت در این مسابقه‌ است.

شرکت در این مسابقه رایگان است.

مهلت ارسال آثار: 9 نوامبر 2018 ( 18 آبان 97)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi