فراخوان مرکز تبادل مالی بین المللی Qianhai


مرکز تبادل مالی بین المللی Qianhai از سازمانهای طراحی داخلی و خارجی و برندگان جوایز طراحی معماری شناخته شده دعوت کرده است در این پروژه مشارکت نمایند.

به گزارش گالری آنلاین، برگزار کننده دیدگاه های بین المللی خلاقانه ی برتر را انتخاب می‌کند و ساختمان عمومی با نمای آبی را به عنوان نمادی جدید از شهر Qianhai با استانداردها و نقاط شروع جدید خواهد ساخت.

شهر Qianhai در Shenzhen غربی، استان Guangdong در کرانه خاوری دهانه رود Pearl نزدیک هنگ کنگ قرار دارد و منطقه نمایش آینده مشارکت وسیع Guangdong، هنگ کنگ و ماکائو و مرکز شهری جدید محسوب می‌شود. مقرر است مجموعه‌ای از ساختمان‌های شاخص با کیفیت و سطح بالا که تحولی جدید در Qianhai از نظر مدل، طراحی، عملکرد و ... به شمار آمده و تاثیر و جذابیت ناحیه را نشان دهد طراحی و ساخته شوند.

طرح‌هایی برای ساخت مرکز تبادل مالی بین المللی Qianhai در Qianhai، ناحیه Guiwan، واحد 1 وجود دارد و در حال حاضر مناقصه طراحی نقشه معماری مرکز تبادل مالی بین المللی Qianhai (که از این پس پروژه خوانده می‌شود) در جریان است.

این پروژه را اداره منطقه تعاونی صنعتی خدمات مدرن Qianhai Shenzhen Hong Kong میزبانی می کند و توسط شرکت مادر تخصصی سرمایه گذاری توسعه Shenzhen Qianhai سازماندهی می‌شود.

مهلت ثبت نام: 27 نوامبر 2018 (6 آذر 97)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi