فراخوان طراحی کلبه‌های شاعران Pavilosta


رقابت معماری کلبه‌های شاعران Pavilosta از شرکت‌کنندگان می‌خواهد طرح‌های خود برای اقامتگاه جهت اسکان مسافران شاعر را ارائه نمایند.

به گزارش گالری آنلاین، هدف اصلی مجموعه ارائه اقامتگاه رایگان برای شاعران برگزیده است تا بتوانند برای مدت زمان معینی در آنها زندگی و کار کنند.

شهر کوچک بندری Pavilosta در کرانه باختری لتونی در دهانه رود Saka واقع در Courland قرار دارد. این شهر کوچک که به ساحل طولانی ماسه‌ای و آب‌های آرام دریای بالتیک خود شهرت دارد، یک مقصد گردشگری محبوب به شمار می‌آید و پر است از افراد محلی دریانورد از ماهیگیران سنتی گرفته تا بعضی از بزرگترین موج‌سواران جهان.

در معماری شهر سکونت‌گاه‌های کم ارتفاع غلبه دارند و تقریبا همه راه‌ها به دریا ختم می‌شوند که آبهای پاک و بلورین آن افراد خلاق را برای استراحت، تجدید قوا و الهام گرفتن جذب خود می‌کند.

با در نظر گرفتن برندگان رقابت برای ساخت و ساز، طرح‌های کلبه‌های شاعران Pavilosta لازم است بر تکنیک‌های ساخت مقرون به صرفه و دوست دار محیط زیست تمرکز داشته باشند. از آنجا که لتونی به عنوان یکی از سبزترین کشورهای اروپا شناخته می‌شود، سازه باید بتواند به نمونه‌ای از عملکرد ساختمان سبز مبدل شود.

سه پیشنهاد برنده و شش دیپلم افتخار اهدا خواهد شد. Bee Breeders در مجموع 6000 دلار جایزه نقدی به رقابت اهدا خواهد کرد.

مهلت ثبت نام اولیه: 25 اکتبر - 4 دسامبر 2018 (3 آبان الی 13 آذر 97)
مهلت ثبت نام: 5 دسامبر 2018 - 12 فوریه 2019 (14 آذر الی 23 بهمن 97)
مهلت ثبت نام متاخرین: 13 فوریه - 16 آوریل 2019 (24 بهمن 97 الی 27 فروردین 98)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi