فراخوان طراحی برج دیدبانی فلامینگو در ابوظبی


این مسابقه از شرکت کنندگان می خواهد تا با هدف حمایت از محیط زیست یک برج جدید در ابوظبی طراحی کنند. آژانس محیط زیست ابوظبی (EAD) از ساخت این برج حمایت میکند.

به گزارش گالری آنلاین، منطقۀ حفاظت شدۀ باتلاق Al Wathba در ابوظبی اکوسیستم متنوع منحصر به فردی دارد. این باتلاق مصنوعی در قلب خاورمیانه در شرق ابوظبی، پایتخت امارات متحده عربی به وجود آمده. مساحت این منطقه 5 کیلومتر مربع است و متشکل از باتلاق، کفه های نمکی به نام sabkhas و تپه های شنی فسیلی است.
این منطقۀ حفاظت شده به واحه ای برای زندگی جانوری و گیاهی تبدیل شده و گونه های بیشمار حیات وحش را به خود جذب کرده است. این گونه ها شامل گیاهان و جانوران آبزی فراوان و بیش از 250 گونه از پرندگان می شود که قابل توجه ترین آنها دسته ای از فلامینگوها هستند که باتلاق را خانۀ خود می دانند.

این مسابقه از شرکت کنندگان می خواهد تا برای این موجودات جذاب یک برج جدید در این منطقه طراحی کنند. آژانس محیط زیست ابوظبی (EAD) برای ساخت این برج اظهار تمایل کرده. طرح ها باید با ظاهر و هدف منطقۀ حفاظت شده باتلاق Al Wathba هماهنگ باشند و در عین حال پتانسیل تبدیل شدن به یک landmark را داشته باشند.

جوایز:

جایزه اول - 3000 دلار آمریکا
جایزه دوم - 1500 دلار آمریکا
جایزه سوم - 500 دلار آمریکا
+ 6 قابل تقدیر

جایزه Bee Breeders دانشجویی: 500 دلار آمریکا

جایزه Bee Breeders سبز: 500 دلار آمریکا


مهلت ثبت نام: 30 آوریل 2019 (10 اردیبهشت 98)

مهلت ارسال آثار: 13 ژوئن 2019 (23 خرداد 98)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi