فراخوان مسابقه طراحی معماری اتحادیه شمالی


اتحادیه طراحی شمالی قصد دارد ساختمانی را برای تحقیقات طراحی در پارك صنعتی به منظور ترویج محیط نوآوری خود در منطقه ایجاد كند.

به گزارش گالری آنلاین، هنگامی که ما وارد عصر اطلاعات می‌شویم، علم و فن‌آوری پیشرفت انقلابی را در زندگی روزمره و شیوه کار ما ایجاد می‌کند. با تغییر چشمگیر سبک زندگی و تمرکز مجدد شهری، طرح های ساختمانی انعطاف‌پذیر برای الهام بخشیدن به افراد در دسترس قرار می‌گیرند. بنابراین، نوآوری، یکپارچگی و منافع متقابل به نقاط کلیدی این مراکز صنعتی تبدیل می‌شوند.

بدون شک، متخصصان طراحی یکی از گروه‌هایی هستند که خواستار استفاده از ادراک سه‌بعدی هستند. طراحان فرصت‌های بیشتری را برای فضا ایجاد می‌کنند و بعد از مرور اطلاعات و یکپارچه‌سازی آن‌ها، منطق آن‌ها را درک می‌کنند.

تحت چنین شرایطی، "محیط کار طراحان" و الزامات زنجیره‌های صنعتی " به عنوان نمونه اولیه در میان تمام صنایع به کار گرفته خواهند شد که نشان‌دهنده احتمالات نامحدودی هستند که با همه صنایع متفاوت هستند.

در آینده نزدیک، NDU نسل جدیدی از استعدادهای طراحی جامع را با نفوذ بین‌المللی و زیرکی استراتژیک معرفی خواهد کرد. سپس، دفاتر مرکزی و ساختمان‌های اداری به موانعی برای طراحی فکر تبدیل می‌شوند.

سازگاری پذیری مهم‌ترین ویژگی در صنعت طراحی است. در عین حال، مکانیزم هم‌کاری کامل، تطابق کامل بین زنجیره‌های صنعت، امکانات بی‌پایان گسترش صنعت، تعامل قوی، و اطلاعات فوری پخش نیز نقش‌های مهمی در طراحی فضای مدرن برای برآورده کردن نیازهای مردم ایفا می‌کند.

یک فضای خاص می‌تواند به عنوان یک گالری، یک تالار سخنرانی و یا دفتر کار بسته به دوره و کاربران مختلف کار کند. در این حالت فضای عمومی مانند اتاق‌های جلسه، اتاق‌های مهمان و کتابخانه‌ها را می توان به روش‌های مختلفی تقسیم کرد که می‌تواند هزینه‌های شخصی را به حداقل برساند و بازده بهره‌برداری را دو برابر کند. علاوه بر آن، مردم بهره‌وری کاری خود را وقتی که اطلاعات را از طریق تعامل بیشتر به اشتراک بگذارند، بهبود خواهند داد.

تا سال ۲۰۲۰، اتحادیه طراحی شمالی یکی از تاثیرگذارترین اتحادیه‌های نمایشی خواهد بود که صنایع طراحی را جمع‌آوری می‌کند. و منطقه Hexi the منطقه نمایشی ملی خواهد بود که دارای قابلیت، پایداری و صمیمیت در شمال چین است.
بنابراین، مرکز آینده برای صنعت طراحی چه خواهد بود؟ چگونه می‌تواند نیازهای خود را برآورده کند؟ وقتی وارد عصر اطلاعات آینده می‌شویم، سبک، فضا و نظم فضایی این ستاد چه هستند؟

این رقابت توسط اتحادیه طراحی شمالی راه‌اندازی شده‌ است و توسط مدیریت و مشاوره شانگهای حمایت می‌شود.

مهلت ثبت نام: 13 مارس 2019 (22 اسفند 97)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi