فراخوان رقابت معماری Iceland Volcano Museum

رقابت معماری Iceland Volcano Museum با هدف برترین طرح های ایجاد جاذیه های گردشگری در طبیعت ایسلند برگزار میشود.

به گزارش گالری آنلاین، ایسلند به مناظر خیره کننده اش شناخته شده است، در حالی که کشور نسبتا کوچکی است، چشم انداز و عناصر طبیعی خیره کننده بزرگترین وجه در این منظقه زندگی است.

نمونه ای عالی از مناظر طبیعی و فراموش نشدنی در ایسلند، Myvatn - یک منطقه دیدنی در شمال ایسلند است که به برخی از شگفت انگیز ترین و الهام بخش ترین مناطق این کشور بدل شده و به عنوان پایتخت شمالی ایسلند شناخته می شود.

بخش کوچکی از دایره الماس - یک مسیر سفر محبوب در شمال ایسلند - دریاچه Myvatn و منطقه اطراف آن شامل یک مکان جالب برای دیدن پرنده ها ، ماهیگیری، استراحت در چشمه های گرم طبیعی و کشف قلعه زیبا گدازه ای از Dimmuborgir و البته آتشفشان فراموش نشدنی Hverfjall است.

رقابت موزه آتشفشان ایسلند سومین سری رقابت های معماری ایسلند است و طرح های شرکت کنندگان را با یک ساختار چند منظوره برای جاذبه های گردشگری محلی به نمایش می گذارد.

فضای اصلی طرح های ارسال شده باید سالن نمایشگاه چند منظوره باشد. این ساختار باید شامل یک مرکز اطلاعات، کافه و همچنین دفاتر اداری باشد. طرح های برنده برای ساخت و ساز مورد توجه قرار خواهد گرفت، هیئت داوران به دنبال طرح هایی می گردند که به نیازهای عملی پاسخ دهند و به زمینه های منحصر به فرد و حساس احترام بگذارند در حالی که در عین حال توانایی تبدیل شدن به جاذبه های جذاب گردشگری را دارند.

در مجموع به مبلغ 6000 دلار جایزه برای افزاد منتخب در نظر گرفته شده است.

مهلت ثبت نام: 1 نوامبر 2019 (10 آبان 98)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi