فراخوان جوایز طراحی D & I TAIPEI CYCLE 2020

جوایز TAIPEI CYCLE d & i 2020 از کلیه طراحان فعال در صنعت دوچرخه دعوت می کند، در این رقابت شرکت کنند.

به گزارش گالری آنلاین، طرح هایی که کمتر از 2 سال در بازار بوده اند یا قرار است در سال 2020 به تولید انبوه بروند، واجد شرایط شرکت در مسابقه هستند.

تمام محصولات انتخاب شده توسط یک هیئت بین المللی از متخصصان در نمایشگاه بین المللی تایپه 2020 ارائه می شوند.

تایوان در دهه 1970 از طریق تولید و توسعه با کیفیت بالا به تدریج موقعیتی پیشرو در صنعت جهانی دوچرخه پیدا کرد. علاوه بر این، افزایش چشمگیر صادرات و سهم بازار بین المللی تایوان افسانه ای ماندگار ایجاد کرده است. با همه اینها به عنوان پیش زمینه ، اولین نمایشگاه دوچرخه تایپه در سال 1988 برای کمک به صنعت دوچرخه برگزار شد.

در سال های اخیر، دولت با ادغام تکنولوژی دیجیتال و فناوری هوشمند، با شرکت های خصوصی همکاری کرده تا برای تایوان یک شهرت بین المللی به عنوان "جزیره دوچرخه" ایجاد کند. این همچنین نمادی از تحول دیجیتال صنعت از ساخت به طراحی سفارشی است و نشانگر فصل جدیدی در تاریخ تایوان است.

آثار ارسالی باید سطح بالایی از نوآوری و کیفیت طراحی را منعکس کنند.

هیچ محدودیتی در تعداد طرح های ارسالی هر شرکت کننده وجود ندارد.

جوایز TAIPEI CYCLE d& i هفت سال پیش برای ایجاد یک مهر رسمی از کیفیت به عنوان معیار سنجش برای اندازه گیری طراحی و پیشرفت نوآوری، راه اندازی شد. از آن زمان، TAITRA و TBA جوایز را ارائه می دهند ، در حالی که این رقابت توسط iF انجام می شود و به یکی از مسابقات طراحی بسیار با اهمیت برای صنعت بین المللی دوچرخه سواری تبدیل شده است. در هفت سال گذشته، از 30 کشور مختلف از سراسر جهان تعداد زیادی طراح در این رویداد شرکت کرده اند.

هزینه های ثبت نام:

اعضا ۸۰ دلار آمریکا

غیر اعضا: 160 دلار

مهلت ثبت نام: 16 دسامبر 2019 (25 آذر 98)

اعلامیه نتایج : 3 مارس 2020 (13 اسفند 98)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi