فراخوان مسابقه طراحی محصول

مرکز Desall با همکاری گروه Binda از طراحان دعوت می کنند تا ساعت جدید Hip Hop Hero 4.0 را طراحی کنند ، محصولی قابل تنظیم با طراحی متمایز، مناسب برای هر لحظه از زندگی روزمره.

به گزارش گالری آنلاین، Binda در سال 1906 توسط Innocente Binda، پدربزرگ Simone و Marcello، مدیرعامل‌های فعلی این شرکت خانوادگی تأسیس شد. برای بیش از 100 سال، Binda یکی از بازیگران اصلی در بازار ساعت بود و هنوز هم تجارت اصلی این شرکت است که با جواهرات و لوازم جانبی تکمیل شده.Chronotech در سال 2012 به بخشی از نمونه کارهای گروه تبدیل شد. برندی که به لطف زیبایی شناسی منحصر به فرد محصولات خود، شیشه های منشوری، زرق و برق آن و موقعیت بسیار خوب در این بازار حاکم شده است.

هیپ هاپ، ساعت نمادین دهه 80 که در سال 2010 با موفقیت احیا شد. محصولی بی نظیر برای ویژگی های طراحی، با طیف وسیعی از رنگ ها و استفاده از مواد نوآورانه، به دلیل تعویض پذیری و ضد آب بودن آن.

برند دیگر زیر مجموعه ی این گروه وایلر وتتا است، نام تجاری تاریخی که از سال 1896 مترادف با سنت، ظرافت و کیفیت عالی است؛ برندی است که ترکیبی از کلاسیک گرایی و پالایش با لمس مدرنیته و اصالت است.

هیپ هاپ که در سال 1985 تأسیس شد، اولین ساعت تک قطعه ای را با کیس داخلی در بند، ساخته شده از لاستیک معطر، معرفی کرد که به نمادی از دهه 80 تبدیل شد. اکنون با گذشت 10 سال از آخرین تولید خود، هیپ هاپ از جامعه جهانی دعوت می کند تا ساعت جدید نمادین Hip Hop Hero 4.0 را طراحی کند، که قادر است خصوصیات متمایز و شخصیت بی بدیل این برند را نمایان کند.

مهلت ثبت نام: 11 سپتامبر 2019 (20 شهریور 98)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi