فراخوان رقابت SOS Call for Ideas

مدرسه ی پایداری SOS و معماران Mario Cucinella-MCA فراخوانی در رابطه با ایده ها به مناسبت روز سیر تکاملی تفکر پایدار ترتیب داده اند.

به گزارش گالری آنلاین، در این رویداد هدف تشویق ذهن های جوان و درخشانی است که تلاش هستند به چالش های آینده مانند (آب، گونه های شهری، پلاستیک، فن آوری های دیجیتال) پاسخ های خلاقانه بدهند.

ایده ها و مفاهیم برندگان در فلورانس به نمایش گذاشته خواهد شد. همچنین بورس تحصیلی کاملی برای SOS7 (2020-2021) داده میشود. The Wall یک نمایشگاه اختصاصی در سایت است که توسط سرجیو ریزالیتی، مدیر Museo Novecento ساخته شده است.

فرمتی که ترکیب و پردازش بصری از اینفوگرافیک را ارائه می دهد و در امتداد یک دیوار 12 متری ایجاد شده است.

دیوار: سیر تکاملی تفکر پایدار، با سرپرستی MCA و SOS، روی موضوع پایداری تمرکز دارد و بخشی از رویداد پایدار اندیشی است که توسط موزه فرگامو و بنیاد فرگامو برگزار می شود.

برای تمرکز بر روی موضوعات فزاینده موضعی پایداری در متنوع ترین اشکال: از محیط تا منظر شهری، از استفاده مجدد تا نوآوری و آزمایش فناوری.

فراخوان SOS ایده ها مخصوص افراد جوان (زیر 30 سال)، فارغ التحصیلان از هر رشته و دانشجویان که (تا 30 ژوئیه 2020 فارغ التحصیل می شود) است.

این فراخوان به شرکت کنندگان امکان می دهد تا ایده های خود را به شرکت هایی که "رهبر بخش پایداری" هستند معرفی کنند. و به همراه Mario Cucinella، مدیر "Museo Novecento" و Sergio Risaliti و مدیر SOS؛ Massimo Imparato به این رویداد می پیوندند.

مهلت ثبت نام: 16 اکتبر 2019 (24 مهر 98)

اعلام نتایج: 23 اکتبر 2019

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi