فراخوان جایزه طراحی 2020 Lexus

شرکت در هفته طراحی میلان، دوره آموزشی Lexus و دریافت بودجه تولید پروژه فرصت هایی است که طراحان خلاق با شرکت در جایزه طراحی 2020 Lexus دریافت خواهند کرد.

به گزارش گالری آنلاین، جایزه طراحی 2020 Lexus اولین بار در سال 2013 راه اندازی شد، جایزه Lexus Design یک مسابقه طراحی بین المللی است که طراحان خلاق را از سراسر جهان هدف قرار می دهد. این جایزه در صدد است با حمایت از خالقینی که آثارشان می تواند به شکل دادن آینده ای بهتر کمک کند، رشد ایده هایی را که به جامعه کمک می کند، تقویت کند.

ساختن دنیایی بهتر از طریق طراحی ، همواره هدف برنامه بوده است و اکنون، در هشتمین دوره خود ، جایزه سال 2020 را با موضوع "طراحی برای فردای بهتر" برگزار میکند.

در این مسابقه چهار گروه وجود دارد:

• معماری

• طراحی محصول

• مد

• مهندسی

آثار ممکن است در هر رسانه تولید شود اما باید به صورت JPEG یا GIF ارائه شود. حداکثر 8 تصویر قابل بارگذاری هستند (تصاویر تکی یا ترکیبی). حداکثر 2 ویدیو را می توان در vimeo یا youtube بارگذاری کرد. لینک هر فیلم باید در فیلد فرم ارسال اضافه شود.

شرکت در این رویداد رایگان است.

جایزه: داوران شش ایده برتر را برای ساخت نمونه های کاربردی با بودجه تولید حداکثر 3 میلیون JPY انتخاب خواهند کرد. نمونه های اولیه در هفته طراحی میلان 2020 نمایش داده می شوند که در آنجا برای جایزه Grand Prix رقابت می کنند.

برای آماده سازی فینالیست ها برای میلان ، لکسوس یک دوره آموزشی ارائه میدهد که به هر فینالیست فرصتی منحصر به فرد می دهد تا راهنمایی های مستقیمی را از متخصصان معتبر دریافت کنند و دانش و تجربه با ارزش خود را برای ایجاد نمونه اولیه و پس از آن به اشتراک گذارند.

مهلت ثبت نام: 14 اکتبر 2019 (22 مهر 98)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi