فراخوان مسابقه طراحی مرکز شهر Saratov

طراحی پنج سایت در بخش مرکزی شهر Saratov روسیه موضوع رقابتی است که توسط توسط بنیاد DOM.RF برگزار میشود.

به گزارش گالری آنلاین، از معماران از اقصی نقاط جهان دعوت می شود تا مفاهیم معماری و شهرسازی را برای توسعه یکپارچه مرکز شهر Saratov ارائه دهند. این مسابقه بین المللی آزاد بهترین ایده را برای 5 سایت در بخش مرکزی شهر تعیین می کند.

نفرات برتر جوایز نقدی دریافت خواهند کرد. Saratovشهری است که در بخش جنوب شرقی اروپا در روسیه واقع شده و یک مرکز مهم فرهنگی و اقتصادی در منطقه ولگا است. این مسابقه بین المللی آزاد بهترین ایده برای توسعه یکپارچه 5 سایت در بخش مرکزی شهر را تعیین می کند:

فرودگاه سابق Saratov-Tsentralny

پارک Pobedy (پارک پیروزی)

مجتمع یادبود در Sokolovaya Gora

جزیره Zeleny ،Glebuchev Ovrag (Glebuchev Ravine)

جزیره Pokrovskie Peski (ماسه های Pokrovsky)

راه حل های مبتنی بر مفاهیم معماری و شهرسازی این امکان را می دهد تا شهر بتواند مرکز خود را گسترش دهد، عملکردهای عمومی و تجاری را توسعه دهد و فضاهای عمومی جدید در مرکز شهر ایجاد و مناطق تفریحی در مناطق ساخته شده ارزیابی مجدد انجام دهد.

این رقابت ها در سه مرحله برگزار می شود. برنده بر اساس توصیه های هیئت داوران و رأی مردمی توسط دولت منطقه Saratov انتخاب می شود. برنده در بهار 2021 اعلام می شود.

این رقابت بین المللی توسط بنیاد DOM.RF به همراه اداره منطقه Saratov برگزار می شود. اپراتور رقابت Strelka KB، یک شرکت مشاوره است. این مسابقه با حمایت جامعه بین المللی برنامه ریزان شهر و منطقه ای (ISOCARP) برگزار می شود.

شرکت در این رویداد رایگان است.

مهلت ثبت نام: 3 سپتامبر 2020 (13 شهریور 99)

حهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi