فراخوان جوایز طراحی KOKUYO DESIGN 2021

ارائه طراحی کاربر محور و نمایش بهترین محصولات برای بازار مصرف هدف رقابت بین المللی KOKUYO DESIGN AWARD است.

به گزارش گالری آنلاین، KOKUYO DESIGN AWARD از سال 2002 تاسیس شده و هم اکنون هجدهمین دوره خود را برگزار می کند.

موضوع این مسابقه "POST-NORMAL" است.

مردم در سراسر جهان شاهد تغییر جامعه با سرعت طاقت فرسا بوده اند. به این ترتیب فرصتی برای ما فراهم می شود که دوباره ارزش چیزهای اطراف خود را زیر سوال ببریم و با هم فکر کنیم که چه مدت زمان طولانی برای چه نوع ارزشی محبوبیت زیادی دارند.

علاوه بر این، بسیاری از طرح هایی که در سال های اخیر دریافت کرده ایم براساس ایده هایی با ارزش اجتماعی بالا بوده است. AWARD نیز تاکنون امتیازات این نوع پیشنهادها را بسیار عالی ارزیابی کرده است. هر چند این بار این رویداد میخواهد به اصل طراحی محصول بازگردیم و خواستار ورودی هایی می شوید که علاوه بر ارزش داشتن ایده به کاربردی بودن محصول بی اندیشند.

"هرگونه لوازم التحریر، مبلمان یا ابزاری که در صحنه های کار، یادگیری و زندگی استفاده می شود" واجد شرایط هستند. از آنجا که همه ابزارهای مورد استفاده در زندگی روزمره واجد شرایط هستند و نه فقط لوازم التحریر و مبلمان که دسته اصلی محصولات KOKUYO هستند، انتظار ایده های انعطاف پذیرتری از شرکت کنندگان دارند.

تم: POST-NORMAL

جهانی در حالی تازه شد که ما کاملاً آماده آن نبودیم.

قبل از اینکه به ما وقت داده شود تا به دقت در مورد مسائل فکر کنیم، آنچه را دوست داریم، دوست نداریم، با آن موافقیم، مخالف هستیم و... زندگی روزمره ما که قبلاً آشنا بود، همچنان تغییر می کند.

بنابراین ما سعی می کنیم با تغییرات و در شتاب خود همراه شویم، در این شتاب بسیاری از ایده ها به وجود می آیند و ناپدید می شوند.

آنچه اکنون در طراحی محصول مهم است، این است که سعی کنیم با چیزهای اطرافمان از نو روبرو شویم.

معیارهای قضاوت:

- تفسیر طرح موضوع

- سطح تکمیل طرح

- توانایی طراحی برای تبدیل شدن به یک محصول

جایزه جایزه نقدی: 31,500.00دلار USD

مهلت ثبت نام: 19 اکتبر 2020 ( 28 مهر 1399 )

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi