فراخوان خانه کوچک Impact Competitions

فراخوان Impact Competitions شما را دعوت می‌کند تا راه‌حلی نوآورانه و پایدار ایجاد کنید که فضای قابل استفاده را در کمترین میزان ممکن به حداکثر بازدهی برساند.

به گزارش گالری آنلاین، فراخوان خانه کوچک 2021 مفهوم زندگی ساده و در عین حال پرمحتوا را مورد تقدیر قرار میدهد.

"خانه" فضایی است که برای همه صمیمی است. خانه جدا از اینکه پناهگاه امن ماست، فراتر از کارکرد روزمره خود یعنی سرپناهی برای کاربران و فعالیت های آنهاست. با هر یک از ما در سطح احساسی و شخصی ارتباط برقرار می کند. با گذشت زمان، تعریف "خانه" نیز مدام تغییر می کند.قرن 21 شاهد مفاهیمی مانند Airbnb، Co-Living، خانه‌های هوشمند، خانه‌های کوچک و غیره بود که در بین نسل‌های جوان و قدیمی‌تر به طور یکسان محبوبیت یافتند و جنبش‌هایی را در سراسر جهان جرقه زدند. مکان های حقیر ما شاهد دگرگونی هایی با پیشرفت های سریع در فناوری، افزایش فضاهای کارآمد، نگرانی های زیست محیطی و مالی، و نیازها و خواسته های فزاینده مردمی است که در آنها زندگی می کنند.

در مجموع 10000 دلار به سه پروژه برتر تعلق می گیرد – 5000 دلار برای نفر اول در نظر گرفته شده است. جوایزی افتخاری نیز انتخاب و اعطا خواهد شد. به آثار برگزیده علاوه بر جوایز نقدی، گواهینامه و عمومی سازی تعلق خواهد گرفت.

موقعیت

در طول دو سال گذشته، بیشتر جمعیت جهان به خانه هایشان عقب نشینی کرده اند تا (به دور از ویروس کرونا)بتوانند زنده بمانند و ابزارهای پرمحتواتر زندگی را در آغوش بگیرند. این سناریو به طراحان فرصتی منحصر به فرد برای تعریف مجدد ایده "خانه" ارائه کرده است.تمایل کاربران به پیروی از روش‌های ساده‌تر و کارآمدتر زندگی، همراه با توسعه سریع فناوری و مواد، راه را برای ایجاد یک فضای شخصی همه‌کاره و خلاقانه هموار کرده است.

جنبش خانه کوچک مفهوم زندگی ساده و در عین حال پرمحتوا را جشن می گیرد. خانه‌ها را می‌توان به گونه‌ای طراحی کرد که پایداری را از طریق نوآوری و با حداکثر فضای قابل استفاده دوباره تصور کند.

چالش

شرکت کنندگان باید یک خانه کوچک برای 2 نفر طراحی کنند که محل زندگی راحت را فراهم کند. طراحی و مفهوم خانه باید مبتکرانه، خلاقانه و پایدار باشد. رابطه بین فضای داخلی خانه و محیط بیرونی باید در نظر گرفته شود. راه حل پیشنهادی باید بر اساس یک مفهوم قوی باشد.مساحت خانه نباید از 250 فوت مربع تجاوز کند. سازگاری یکی از جنبه های حیاتی همه طرح ها است. خانه باید به نیازهای در حال تغییر کاربران خود و زمینه محیطی که در آن قرار دارد پاسخ دهد.

راه حل طراحی شده ممکن است محدود به یک محیط خاص نباشد، می تواند به عنوان یک ماژول همه کاره یا طراحی شود. شرکت کنندگان برای ارائه طرح یک مطلب توجیهی نیاز خواهند داشت.

فضاهای داخلی باید شامل موارد زیر باشد:

حال

محل خواب 2 نفره

منطقه آشپزی و غذاخوری

توالت

فضای کاری

هر جنبه دیگری که شرکت کننده بخواهد اضافه کند.

هزینه های ثبت نام مسابقه خانه کوچک 2021

ثبت نام اولیه: 75 دلار + 18٪ مالیات (هر تیم)

ثبت نام های منظم: 90 دلار + 18٪ مالیات (هر تیم)

ثبت نام های دیرهنگام: 110 دلار + 18٪ مالیات (هر تیم)


مهلت ثبت نام: 18 دسامبر 2021 (27 آذر 1400)

تاریخ اعلام نتایج: 18 فوریه 2022

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi