پروژه خانه شیشه ای menokin در ویرجینیا

کار ساخت و ساز بر روی "پروژه خانه شیشه ای" آغاز شده است، پروژه ای که ویرانه های یک ساختمان تاریخی در ایالت ویرجینیای ایالت متحده متعلق به خانواده ی لی را که خانه ی بسیار سبک بوده – و نشانه ای از اعلام استقلال– دگرگون و حفظ خواهد کرد.

به گزارش گالری آنلاین، با طراحی معماری شرکت machado silvetti مستقر در بوستون، با طرحی نوآورانه بخش های باقی مانده از سال 1769 خانه ی menokin حفظ خواهد شد و دیوارها، کف ها و بخش هایی از پشت بام که فرو ریخته با شیشه بازسازی می شود. شیشه نه تنها به عنوان یک پوشش محافظ برای ساختار شکننده ی اصلی به کار رفته، بلکه به عنوان بخشی از یک کل جدایی ناپذیر است که خانه را به زندگی باز می گرداند.

مهندسی شیشه در این اثر، به سرپرستی eckersley o’callaghan ، به خوبی با سنگ، آجر و الوار قرن 18 خانه ترکیب شده است. در حالی که روش های ایجاد پوشش در مرمت سنتی گواهی است بر ساختارهای تاریخی، طراحی شفاف به دنبال تاکید بر اجزای معماری تخریب شده ی ساختمان است و دریچه ای برای افرادی که menokin را ساختند و در آن زندگی و کار کردند، ایجاد می کند. بر روی آجرهای دست ساز اثر انگشت به وضوح قابل مشاهده است، علائم ابزار دستی روی الوارها حک شده، و موفقیت ها و شکست های سازندگان آشکارا قابل مشاهده است.

پس از اتمام پروژه، بازدیدکنندگان قادر خواهند بود وارد خانه شوند و هم بقایای ساختمان اصلی و هم فضاهای جدید تعریف شده با ساختار شیشه ای را کاوش کنند. نمای منظره اطراف دیواره های شیشه ای، بازدید کنندگان را به محیط طبیعی و آثار مزارع تنباکو متصل می کند که در آنجا نسل هایی از کارگران بردگی می کردند. این تعامل بین فضای داخلی و خارجی، گذشته ی تاریخی و طراحی مدرن امروزی، به صورت ظاهری پیچیده نه تنها در خانه، بلکه به افرادی که در طول قرن ها در این منطقه زندگی می کردند، اشاره دارد. قبیله ی راپاهانوک بومی آمریکایی، مهاجران انگلیسی، خانواده ی لی و افرادی که به عنوان برده در menokin به کار گرفته شده بودند.

طرح menokin از مرکز نقشه برداری ساختمان های تاریخی آمریکا

عکس تاریخی از menokin

عکس تاریخی از menokin

عکس هوایی از menokin

logo-samandehi