ثبت نام مجدد کنکور 98 از 19 اسفند


مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به آمار ثبت نام در کنکور ۹۸ از آغاز فرصت مجدد ثبت نام و ویرایش اطلاعات از روز ۱۹ اسفند ۹۷ خبر داد.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از کنکور، ثبت نام کنکور سراسری سال ۹۸ برای پذیرش دانشجو در رشته های با آزمون و دوره های روزانه، شبانه، نیمه حضوری، مجازی، پردیس های خودگردان دانشگاه ها، دانشگاه پیام نور، دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی، ظرفیت مازاد دانشگاه ها و رشته های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی انجام شد.

وی گفت: ثبت نام کنکور سراسری ۹۸ از چهارشنبه ۲۴ بهمن از طریق سایت سازمان سنجش آغاز شد و داوطلبان با توجه به فرصت تمدید شده تا پایان وقت دوشنبه ۶ اسفند فرصت داشتند در این آزمون ثبت نام کنند.

توکلی یادآور شد: تا بر اساس آمار اولیه تعداد یک میلیون و ۷۶ هزار و ۶۵۷ نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند. آمار نهایی متعاقبا اعلام خواهد شد.

وی گفت: به منظور مساعدت با داوطلبانی که در مهلت تعیین شده از ۲۴ بهمن تا ۶ اسفند ۹۷ موفق به دریافت سوابق تحصیلی نشده اند و یا به هر دلیل دیگر برای پذیرش در رشته های با آزمون و دوره های روزانه، شبانه، نیمه حضوری، مجازی، پردیس های خودگردان دانشگاه ها، دانشگاه پیام نور، دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی، ظرفیت مازاد دانشگاه ها و رشته های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی ثبت نام نکرده اند مهلت مجدد در نظر گرفته شده است.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: تمامی داوطلبان می توانند در مهلت مجدد ثبت نام از روز یکشنبه ۱۹ اسفند تا چهارشنبه ۲۲ اسفند ۹۷ با مراجعه به سایت سازمان سنجش و مطالعه دقیق اطلاعیه سازمان سنجش که از امروز سه شنبه ۷ اسفند منتشر شده است در آزمون سراسری سال ۹۸ ثبت نام کنند.

وی خاطرنشان کرد: متقاضیان، ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما که از طریق سایت سازمان سنجش قابل دسترسی است و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام در آزمون مذکور اقدام کنند.

توکلی اظهار داشت: ضمناً آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به ثبت نام اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل در روزهای ۱۹ تا ۲۲ اسفند ۹۷ نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.


logo-samandehi