نمایشگاه «25 قرن معماری ایران در آثار آبرنگ» برگزیدگانش را شناخت/گزارش تصویری

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی گالری فام، این نمایشگاه از تاریخ 15 تا 21 اسفند 1394 (5 الی 11 مارچ 2016) در گالری پُسک لندن برگزار شد.
مرضیه رمضانی، مدیر گالری فام درباره نحوه برگزاری این نمایشگاه گفت: پس از فراخوان عمومی و استقبال هنرمندان از سراسر کشور، نهایتا چهل هنرمند با شصت اثر به نمایشگاه راه یافتند.
وی افزود: انتخاب آثار برگزیده توسط اساتید بنام آبرنگ ایران انجام گردید و در نهایت سه هنرمند بعنوان هنرمندان منتخب این دوره معرفی گردیدند.
رمضانی در خصوص معرفی برگزیدگان این نمایشگاه گفت: نفرات اول تا سوم 25 قرن معماری ایران در آثار آبرنگ عبارتند از آقای مهدی خسرویان و خانمها فرانك ربانی و ریحانه اتحاد که بترتیب برنده 1000، 750 و 500پوند به همراه لوح تقدیر شدند.
مدیر گالری فام با بیان اینکه تعدادی از آثار نیز در نمایشگاه به فروش رسید، گفت: این پروژه قرار است هر ساله جزئیات و جنبه های مختلف معماری ایران را در آثار هنرمندان نقاش بررسی و به جهانیان معرفی نماید. زمان برگزاری دومین نمایشگاه نیز متعاقبا از طریق سایت های هنری از جمله مجله تندیس به اطلاع هنرمندان عزیز خواهد رسید.
رمضانی اضافه کرد: در این نمایشگاه از یکی از پیشکسوتان این رشته (استاد پرویز ایزدپناه) نیز تجلیل شد.
مدیرگالری فام در خاتمه بیان کرد: میتوان اذعان داشت که این نمایشگاه در اولین برگزاری با استقبال قابل قبولی از بازدید کنندگان و خریداران روبرو گردید و امید است که در نمایشگاه های بعدی شاهد آثار ارزنده تری از هنرمندان باشیم.
لازم به ذکر است یکی از برندگان این نمایشگاه آقای مهدی خسرویان موفق به حضور در نمایشگاه آبرنگ سلطنتی انگلستان نیز گردید.
علاقمند جهت اطلاعات بیشتر میتوانند به سایت اینترنتی گالری فام به آدرس faamgallery.com مراجعه فرمایند.
ارسال خبر از خبرنگار افتخاری : امیر حسین خلیلی
logo-samandehi