کنفرانس ملی راهکارهای نوین در مهندسی عمران، معماری و شهرسازی


مرکز خدمات علمی آموزشی و پژوهشی أرگ افتخار دارد، پس از برگزاری موفقیت آمیز دومین دوره "کنفرانس سالانه ملی راهکارهای نوین در مهندسی عمران، معماری و شهرسازی"، آغاز به کار سومین دوره کنفرانس مذکور را از تاریخ 15 اسفندماه 1396با همکاری اعضاء هیئت علمی 17 دانشگاه سراسر کشور اعلام نماید.
به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی کنفرانس، این مجموعه از سال 1388 فعالیت های علمی آموزشی خود را آغاز نموده و با کمک گیری از توان علمی نیروهای جوان و ممتاز تحصیلات تکمیلی اقدام به خدمات رسانی در حوزه های مختلف علمی و پژوهشی نموده است.
هدف برگزاری کنفرانس مذکور، ایجاد روحیه تحقیق در دانشجویان تحصیلات تکمیلی و نیز هدف گیری پیشبرد نقطه هدف مقالات علمی به سوی مقالات عملی و کاربردی می باشد. این مجموعه در نظر دارد تا هر ساله با برگزاری کنفرانس و افزایش حمایت های مادی و معنوی از مقالات کاربردی، عاملی برای افزایش میل به تحقیقات کاربردی و عملی بوده تا بتوان نتایج کارهای علمی و دانشگاهی و تحقیقاتی را در خدمت اهداف کاربردی جامعه قرار داد.
از جمله حمایت های مورد بررسی در زمینه تحقیقات کاربردی، این مجموعه در نظر دارد تا با جلب حمایت صنعتگران و صاحبان صنایع و مشاغل، حمایت های مالی و نیز به کارگیری و حمایت های تجهیزاتی از نتایج مقالات منتخب را از جمله حمایت ها قرار داده و همچنین با هدایت مقالات کاربردی به سمت چاپ در مقالات ISI یا ISC و نیز مقالات علمی پژوهشی معتبر داخلی، بتوان انگیزه فعالیت های تحقیقاتی - کاربردی را افزایش داد.
امید است روزی نتایج تحقیقات آکادمیک در خدمت صنعت و تعالی جامعه باشد و بتوان حلقه مفقوده بین صنعت و دانشگاه را بازیابی نمود.
مسئولین کنفرانس مهندسی عمران، معماری و شهرسازی بدینوسیله از کلیه صنعتگران، صاحبان صنایع، سرمایه گذاران، اساتید دانشگاه، محققین و دانشجویان درخواست همکاری جهت هرچه بهتر برگزار شدن کنفرانس می نمایند.

محورهای همایش:

مهندسی سازه - مهندسی زلزله - مهندسی خاک و پی - مهندسی آب و سازه های هیئرولیکی - مهندسی سازه های دریایی - مهندسی راه و ترابری - مهندسی منابع آب - مهندسی محیط زیست - مهندسی مدیریت ساخت - مهندسی حمل و نقل - مهندسی آب و فاضلاب - و کلیه گرایش های علمی در مهندسی معماری و مهندسی شهرسازی

تاریخ های مهم:


تاریخ ارسال مقاله: 1396/12/15 - 1397/02/15

اعلام نتایج داوری: 1396/12/20 - 1397/02/20

تاریخ ویرایش مقالات: 1397/02/20 - 1397/02/22

ثبت نام نهایی و پرداخت هزینه ثبت نام: 1396/12/20 - 1397/02/22

تاریخ برگزاری همایش: 1397/02/30


جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال مقالات به سایت کنفرانس مراجعه نمایید.

logo-samandehi