فراخوان بورس فرصت مطالعاتی معماری برای نمایشگاه

موسسه YACademy در همکاری با David Chipperfield و National Geographic، دوره ی ARCHITECTURE FOR EXHIBITION را با یک گروه از سخنرانان و فرصت ها برای همکاری با شرکت های بین المللی از جمله DAVID CHIPPERFIELD ،ALL DESIGN و ZAHA HADID ARCHITECTS برگزار می کند.


به گزارش گالری آنلاین، در طول دوره، دانش جویان بر روی یک پروژه طراحی واقعی برای National Geographic تحت نظارت یک معمار پیشرو David Chipperfield کار خواهند کرد.

معماری همواره نقش کلیدی در نمایشگاه داشته است. موزه ها، نمایشگاه ها و غرفه ها نه تنها یک پیشنهاد فرهنگی هستند، بلکه فضای تعریف شده ای است که بازدید کننده را جذب می کند و در یک تجربه فعال و الهام بخش قرار می دهد.

هدف این دوره آموزش دادن طراحان حرفه ای است که می توانند تجربیات هنری و متنوعی را تحقق بخشند و داستان پشت هر پیشنهاد فرهنگی را تقویت کنند.

دانش جویان مهارت های جدیدی را در طراحی نمایشگاه به دست خواهند آورد و در یک محیط بسیار فرهنگی فعالیت خواهند کرد که امروزه متقاضیان روزافزون و منحصر به فردی را دارد.

دانش جویان بر روی روش های حفاظت، تکنیک های نورپردازی و روانشناسی ادراک تمرکز می کنند تا دانش خود را در مورد شیوه های فنی برای اتخاذ یک طرح نمایشگاهی تقویت کنند.

این کارگاه 30 ساعته در بلونیا ایتالیا برگزار خواهد شد.

از طریق این کارگاه، دانش جویان با فرصت منحصر به فرد برای کار با National Geographic در طراحی راه اندازی Palazzo Blu در پیزا را خواهند داشت.

در انتهای دوره، دفتر ثبت نام YACademy برای هر دانش آموز یک پیشنهاد کارآموزی / همکاری را در یکی از شرکت های حرفه ای مرتبط با موضوع دوره (DAVID CHIPPERFIELD ،ALL DESIGN و ZAHA HADID ARCHITECTS) تضمین می کند.

ثبت نام به صورت آنلاین است و متقاضیان یک تاریخچه از تحصیلات، نمونه کار و انگیزه نامه همراه با پرداخت 50 € ارسال نمایند.

مهلت ثبت نام: 11 اکتبر 2019 (19 مهر 98)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi