بزرگترین نمایشگاه طراحان ایران برپا می شود


این نمایشگاه با هدف معرفی جدید ترین کالکشن طراحان مُد در زمینه های لباس، مانتو، شال و روسری، کیف و کفش، جواهرات، طلا، نقره، زیور آلات، سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی از تاریخ 18 الی 20 مهر ماه در سالن مجلل کوه نور واقع در هتل پارسیان اوین تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی گروه دیبا، در این نمایشگاه شاهد حضور جمعی از هنرمندان، بازیگران سینما و تلویزیون خواهیم بود که برای حمایت از طراحان و کارآفرینان صنعت مُد از این نمایشگاه دیدن و خرید می کنند. اجرای زنده نقاشی و خطاطی بر روی پارچه یکی دیگر از بخش های نمایشگاه می باشد که در روز افتتاحیه توسط هنرمندان عزیز صورت می گیرد.

یکی دیگر از بخش های این نمایشگاه مسابقه طراحان مُد ایران است که با همکاری بنیاد ملی مُد ایران و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام خواهد شد.

در این نمایشگاه بیش از 1000 طرح مانتو وجود دارد که با بهترین کیفیت و دوخت و قیمت رقابتی قابل خرید و سفارش بر اساس قد و سایز شما است.همچنین می توانید از کیف های دست دوز چرمی و شال های نقاشی شده و با هنر چاپ باتیک دیدن نمایید.زیور آلات امروزه یکی از مهمترین بخش های تکمیل کننده استایل شما است. در این نمایشگاه طراحان اکسسوری بر روی طلا و نقره و سنگ های قیمتی آثار فاخر و چشم نوازی را برای عرضه طراحی و تولید کرده اند.

بازدید از این نمایشگاه از ساعت 11 الی 22 برای عموم آزاد و رایگان می باشد و علاقه مندان جهت بازدید می توانند به بزرگراه شهید چمران، تقاطع بزرگراه یادگار امام، هتل پارسیان اوین مراجعه نمایند.

logo-samandehi