سمینار «چگونگی بهره‌گیری از سازه‌ها و عناصر سنتی در معماری معاصر» در دانشگاه تهران


سمینار «چگونگی بهره‌گیری از سازه‌ها و عناصر سنتی در معماری معاصر» با سخنرانی دکتر مهدی رئیسی دوشنبه ۳۰ مهرماه در دانشگاه تهران برگزار می شود.

دکتر مهدی رئیسی، دارای مدرک لیسانس معماری از دانشگاه یزد (۱۳۸۳)، مدرک فوق لیسانس معماری با گرایش فنی از دانشگاه تربیت مدرس (۱۳۸۶) و دانش آموخته دکتری معماری از دانشگاه تربیت مدرس (۱۳۹۳) هستند. تز دکتری ایشان با عنوان «مشق ساخت و ساز؛ مدخلی بر بازشناسی نظام ساخت و ساز سنتی در معماری ایران» بوده است. ایشان در فعالیت‌های حرفه‌ای خود نیز تجربه‌های ارزشمندی در زمینه سازه‌های سنتی و بومی داشته و تا کنون بیش از ۱۵ کارگاه عملی در این زمینه برگزار کرده‌اند. آقای رئیسی از سال ۱۳۸۴ تدریس در دانشگاه را آغاز کرده و از سال ۱۳۹۴ عضو هیئت علمی گروه مرمت دانشگاه شهید بهشتی شده‌اند. در نشست پیش رو از تجربه‌های ایشان در زمینه «چگونگی بهره گیری از سازه‌ها و عناصر سنتی در معماری معاصر» استفاده خواهیم کرد.

به گزارش گالری آنلاین، حضور در این نشست برای عموم آزاد است و علاقه مندان می توانند روز دوشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰ الی ۱۲ به سالن قطب علمی فناوری پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران مراجعه نمایند.

logo-samandehi