طراحی دفترچه‌ یادداشت ساده و کامل برای معماران


پس از ساخت یک دفتر ترسیم کامل، اکنون Architools با یک دفترچه یادداشت ساده و مینیمالیستی برای طراحان و معماران بازگشته است. این پروژه اکنون درحال جمع کردن سرمایه لازم در سایت Kickstarter است و قصد دارد زیبایی و ظرافت را به دفترچه یادداشتهای ساده و حقیر بیافزاید.

به گزارش گالری آنلاین، این دفترچه با نام Dérive یا «حرکت» به زبان فرانسه است و بیانگر عشق به سفر و اکتشافات حسی است. که با بکارگیری مواد و طراحی ناب، قصد آن الهام بخشیدن به پروژه‌ها یا ماجراجویی‌های پیشرو است.

دفترچه Dérive از ایده‌ی «تکنیک حرکت سریعتر از طریق محیط متنوع‌تر» الهام گرفته شده است. این پرسه زدنهای فی البداهه در محیط شهری موجب میشود افراد از مسیر معمول خود چشم پوشی کنند و «اجازه دهند که جاذبه‌های محیط آنها را به سمتی سوق دهد و رودررو کند.»

این دفترچه به روش صحافی کامل و مسطح ساخته شده است به طوری که بتوان روی هر دو صفحه کار طراحی و اسکن را انجام داد، و در حالت باز به اندازه ی یک برگ A4 کامل است. صحافی بکار رفته در آن نسبت به دفترچه های قدیمی کاملتر است زیرا نسبت بخش به تعداد صفحه در آن بالاتر است که در نتیجه صحافی ظریفتر و محکمتری داریم. همچنین لبه‌های آن زرکوب شده و در دو رنگ رزگلد و مسی موجود است.

logo-samandehi