اعلام نتایج داوری فراخوان یادمان شهدای گمنام باغ نوید نوشهر


طی برگزاری جلسه داوری مسابقه طراحی المان یادمان شهدای گمنام شهرستان نوشهر واقع در باغ نوید نوشهر، که با حضور اساتید معماری سرکار خانم دکتر زهرا قمی (پژوهشگر دکتری تخصصی معماری) و آقایان دکتر رضا میرج فیروزی (پژوهشگر دکتری تخصصی معماری) و مهندس محمدرضا درستی (کارشناسی ارشد معماری)، نتیجه بررسی آثار رسیده به شرح ذیل مقرر گردید.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری نوشهر، در مرحله نخست از مجموع 49 اثر رسیده به دبیرخانه مسابقه، 18اثر انتخاب و پس از بررسی مجدد 9 اثر انتخاب گردید و باتوجه به پارامترها و مؤلفه های معرفی شده توسط دبیرخانه ، هیئت داوران به این نتیجه رسید که 5 اثر به مرحله نهایی راه پیدا کردند که به زودی طرح برگزیده از میان 5 اثر نهایی اعلام خواهد شد.

لازم به ذکر می باشد که با تقدیر و تشکر از کلیه شرکت کنندگان و ارسال کنندگان آثار شماره 1 و 33 و 40 و 41 و 47 شایسته تقدیر و دریافت لوح سپاس می باشند.

در ضمن این جلسه با حضور ریاست محترم شورای اسلامی شهر و شهردار شهر نوشهر و همچنین جناب آقای ناصر اسحاقی بعنوان رئیس حفظ و نشر آثار دفاع مقدس شهرستان و جناب آقای مهندس نوشین بعنوان نماینده فنی دفتر امام جمعه شهرستان در سالن همایش شهرداری نوشهر برگزار گردید.

logo-samandehi