«جریان‌شناسی معماری معاصر ایران در چهار دههٔ گذشته» بررسی می شود


سمینار «جریان‌شناسی معماری معاصر ایران در چهار دههٔ گذشته» روز دوشنبه ۲۶ آذرماه با سخنرانی دکتر وحید قبادیان در دانشگاه تهران برگزار می شود.

دکتر وحید قبادیان دانش‌آموختهٔ کارشناسی (۱۳۶۰) و کارشناسی ارشد معماری (۱۳۶۲) از دانشگاه ایالتی اوهایو، آمریکا و دکتری معماری از دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات (۱۳۷۹) است. ایشان در سال‌های ۶۴-۶۸ عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی و در سال های ۶۸-۷۳ مدرس دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران بوده‌اند. از سال ۷۶ تاکنون نیز عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی، واحد تهران مرکز هستند. از جمله سوابق پژوهشی ایشان می‌توان به تالیف و ترجمهٔ کتاب‌هایی چون «طراحی اقلیمی»، «بررسی اقلیمی ابنیه سنتی ایران»، «مبانی و مفاهیم در معماری معاصر غرب»، «معماری پرش کیهانی»، «معماری در دارالخلافه ناصری»، «سنت و تجدد در معماری معاصر تهران» و انتشار بیش از پنجاه مقاله تخصصی در مجلات معماری ایران و سایر کشورها از سال ۱۳۶۵ اشاره کرد.
در نشست پیش رو از صحبت‌های ایشان در زمینه «جریان شناسی معماری معاصر ایران در چهار دهه گذشته» استفاده خواهیم کرد.

این نشست در روز دوشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۷ از ساعت ۱۰ الی ۱۲ در سالن قطب علمی فناوری، پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران برگزار خواهد شد. حضور در این نشست برای علاقه مندان آزاد است.

logo-samandehi