شهر موزه تهران شناسنامه‌ای برای پایتخت

برزین ضرغامی گفت: هم‌زمان با آغاز هفته تهران طرح‌های گرافیکی با عنوان "شهر موزه تهران" اکران شده که در آن اماکن و جاذبه‌های گردشگری و دیدنی برای گردشگران و شهروندان تهرانی معرفی شده‌اند.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از هنرآنلاین، ضرغامی با بیان این مطلب ادامه داد: عمارت علی اصغرخان اتابک، کاخ سرخه حصار، عمارت سپه سالار، مدرسه انوشیروان دادگر، عمارت عین الدوله، امام زاده یحی و محمد، تندیس نبرد گرشاسب با اژدها در میدان حر، ساختمان مجلس شورای اسلامی‌ و ساختمان شورای ملی بخشی از اماکنی هستند که در این اکران‌ها با مشخصات کامل معرفی و آدرس آنها برای مراجعه راحت تر مردم اعلام شده است.

وی افزود: این اقدام با هدف آگاه‌سازی و آشنایی شهروندان با مکان‌های گردشگری و تاریخی شهر تهران صورت گرفته است.


مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به اجرای برنامه‌ها و طرح‌های دیگر توسط این سازمان، گفت: در طرحی دیگر، شهرداری تهران فراخوانی برای برگزاری مسابقه نقاشی کودکان تحت عنوان "شهری که من دوست دارم" داده بود که بر همین اساس تقریبا 522 اثر از کودکان تهرانی به دستمان رسید. در این مسابقه نقاشی، کودکان 3 تا 14 ساله شرکت کردند و آثار آنها داوری و به مناسبت هفته ملی کودک از 14 تا 21 مهر و همزمان با هفته تهران، اکران خواهند شد.

وی افزود: در کنار هفته کودک و تهران، هفته نیروی انتظامی‌ را داریم که برای گرامیداشت این هفته هم اکران‌هایی صورت گرفته و می‌گیرد. به همین منظور با به‌کارگیری طراحان برجسته کشور طرح‌هایی به مناسبت این هفته به صورت گسترده در شهر تهران اکران شد.

ضرغامی با اشاره به شعار هفته ناجا، گفت: هفته ناجا با شعار "پلیس هوشمند، امین مردم" گرامی ‌داشته شده و سازمان زیباسازی شهر تهران با بهره‌گیری از فرمایشات مقام معظم رهبری بر اقتدار، مهربانی، ایمان و مجاهدت غیور مردان نیروی انتظامی‌ که امنیت را به ارمغان می‌آورند، اکران گسترده‌ای را در سطح شهر تهران صورت داده است.

logo-samandehi