جزئیات جدید پنجمین دوسالانه طراحی استانبول منتشر شد



دوسالانه طراحی استانبول 15 اکتبر 2020 به صورت حضوری و آنلاین به روی عموم باز خواهد شد.

به گزارش گالری آنلاین، این دوسالانه با اجرا و سر پرستی Mariana Pestana ، Sumitra Upham و Billie Muraben در 15 اکتبر 2020 برگزار خواهد شد. این دو سالانه در ساختاری جدید، فرمت های مختلف نمایشی را تحت پروژه ای با نام(ملاقاتی دوباره با همدلی) گرد هم می آورد. طراحی ها شامل فعالیت هایی در حیطه اماکن هنر ، فضای باز و پلتفرم های دیجیتال خواهد بود
پنجمین دوسالانه طراحی استانبول فرمت خود را با تاکید بر مراقبت های بهداشتی، لوکالیزم و الگوهای جدیدی از همزیستی مجدداً ارزیابی خواهد کرد. این پروژه ، برنامه ای سازنده متشکل از سه بخش اصلی خواهد بود: برنامه های آنلاین با عنوان Cooking Show Critical ، مجموعه ای از پروژه های تحقیقاتی در زمینه حوضه مدیترانه ای که قرار است در Library of Land and Sea بایگانی شده و ARK Kültür به نمایش گذاشته شود و مجموعه ای از فعالیت های هنری شهر استانبول و موزه Pera با عنوان New Civic Rituals (آیین های اجتماعی نوین.




پروژه های موزه Pera و ARK Kültür تا 15 نوامبر 2020 جهت بازدید به روی عموم باز خواهد شد، در حالی که نمایش فعالیت های هنری شهری ، پروژه های تحقیقاتی و مجموعه های ویدئویی تا سال 2021 ادامه خواهند داشت. " این فرمت در راستای محدودیت های فعلی در رابطه با رعایت فاصله اجتماعی مرتبط با فعالیت های هنری فضای باز که مخاطبان محلی را هدف قرار می دهد ، سبک جدیدی از تعامل و برقراری ارتباط با هنر طراحی را ارائه داده و در عین حال باعث جلب رضایت تماشاگران در سراسر جهان خواهد شد، و در عین حال امکان نمایش محتویات را برای طرفداران در سراسر جهان فراهم می آورد.


logo-samandehi