اجازه دهید جهان شما را ببیند

طراحی و راه اندازی وب سایت حرفه ای هنرمندان

پایگاه خبری گالری آنلاین (اولین رسانه آنلاین تخصصی هنرهای تجسمی) با شماره ثبت ۸۳۰۵۰ از معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می کوشد تا در راستایی معرفی و حضور هنرمندان فرهیخته و گالری های هنری کشورمان در صحنه های بین المللی همراه آنها بوده و با تمام توان خود این مسیر را برای هنرمندان تسهیل نماید.

از این رو و با توجه به اهمیت فعالیت به عنوان هنرمند حرفه ای در فضای مجازی در جهان معاصر که تمام وجوه زندگی ما را به اینترنت وابسته کرده است، بر آن شدیم تا در راه اندازی وب سایت تخصصی و حرفه ای هنرمندان همراه آنها باشیم.

تیم IT مجموعه گالری آنلاین با بیش از 20 سال تجربه در زمینه راه اندازی و توسعه وب سایت های تخصصی در خدمت هنرمندان و گالری های هنری خواهد بود.

لازم به ذکر است، وب سایت های طراحی شده توسط تیم IT مجموعه گالری آنلاین با آخرین تکنولوژی های روز برنامه نویسی و طراحی گرافیک اختصاصی انجام میشود.

همچنین هنرمندانی که جهت شرکت در رویداد هنری نیاز به ارائه آدرس وب سایت حرفه ای دارند میتوانند با همکاری مجموعه گالری آنلاین، نیاز خود را برطرف سازند.

علاوه بر این هنرمندانی که وب سایت آنها توسط تیم IT مجموعه گالری آنلاین طراحی و راه اندازی می‌شود، به مدت دو هفته بنر و آدرس وب سایت حرفه‌ای‌شان در سایت و شبکه‌های اجتماعی گالری آنلاین (اینستاگرام، فیسبوک، تلگرام و واتس اپ) اطلاع‌رسانی می‌شود.

جهت آشنایی بیشتر با خدمات معرفی هنرمندان اینجا کلیک کنید.

علاقه مندان به دریافت مشاوره رایگان طراحی وب سایت میتوانند درخواست خود را به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com و یا شماره واتس آپ 09194386513 ارسال نمایند.

نمونه هایی از وب سایت های طراحی شده توسط تیم IT مجموعه گالری آنلاین:

http://whitelinegallery.com/

http://shalmanartgallery.com/

artmeart.com

alifaramarzi.com

sinalotfavar.com

gildabarimani.com

fereshtehyaminisharif.com

samiraalborzkouh.com

faranakzehtabian.com

http://sabeti.onlineartgallery.ir

logo-samandehi