نگاهی به طراحی داخلی خانه ای کوچک در پرتغال


طراحی دکوراسیون داخلی این خانه کوچک توسط گروه معماری پائولو مورایا، با سبکی مدرن و به صورت یک خوابه بازسازی و اجرا شده است.

به گزارش گالری آنلاین، در قسمت ورودی سرویس بهداشتی و حمامی کوچک و با سبک معاصر به همراه کاشی های سفیدرنگ و قفسه ای ساخته شده و قسمت حمام و سرویس بهداشتی توسط درب شیشه ای از هم مجزا گشته اند.

در سمت دیگر کنار درب حمام و قسمت زیر پله برای استفاده حداکثری از فضای موجود و در نظر گرفتن حوزه های ضروری در منزل با وجود محدودیت فضا یک منطقه غذاخوری کوچک برای دو نفر در نظر گرفته شده است که با وجود کوچکی این حوزه به نورپردازی و کاربردی بودن فضا نیز توجه شده است.

قسمت غذاخوری به آشپزخانه ای مدرن منتهی می شود و با کابینت های آبی رنگ و در ترکیب با متریال چوب و کاشی های سفید و تضاد بین کف مشکی خال دار فضایی دوست داشتی و ظریف ایجاد کرده است.

پله های ساده با کف چوبی در کنار دیوار آشپزخانه مسیر را به سمت اتاق خواب هدایت می کند.

در بالای پله ها نیز، اتاق خواب با تکرار الگوهای رنگی آبی ملایم و متریال چوب هارمونی را بین تمامی حوزه های دکوراسیون برقرار نموده و در دیواره های اتاق خواب از الگوی قطره های شره کرده رنگ سفید استفاده شده است.

در دکوراسیون قسمت اتاق خواب، تخت خواب بر روی یک پلت فرم چوبی سفارشی ساخته شده است که شرایط ذخیره سازی را در چنین خانه ی کوچکی فراهم نموده است.


منبع: دکوبوم/contemporist

logo-samandehi