استفاده بهینه از نواقص سازه ای ساختمان در طراحی داخلی دفتر کار

نگاهی به ایده های خلاقانه گروه معماری TACK


از ویژگی های خاص یک وبسایت و شرکت تبلیغاتی، سرگرم کننده، هیجان انگیز و پرانرژی بودن است. این گروه خواستار فضای باز اداری، فضای کار گروهی، دفاتر کار خصوصی و اتاق کنفرانس بودند. موقعیت دفاتر کار، مانند شبکه ای پیرامون دفتر مدیریت طراحی گردیده. در این طرح بر همکاری و فضای کار پویا تاکید شده است، بنابراین کارکنان مداوم به سمت کار گروهی و شرکت در فعالیت های گروهی هدایت می شوند.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از آرل، به علت زاویه نامناسب قرارگیری آرماتور ساختمان، گروه معماری TACK از آن به عنوان یک فرصت در طراحی و ایجاد مرکزیت در فضای کاری استفاده کرده است. از طریق طرح های مفهومی، آرماتورها توسط تخته سه لایی پوشیده و مانند یک سقف تاشو طراحی شده است. این گونه طراحی به هدف پروژه کمک کرده تا فضایی باز برای همکاری خلق کند. از این آماتور به عنوان صندلی برای مراجعه کنندگان استفاده می شود همچنین بر روی آن یک پله به سمت اتاق کنفرانس تعبیه شده است.

همچنین استفاده از رنگ های جسورانه به ماهیت برجسته سازی فضا کمک کرده و در تقویت نام تجاری فرهنگی تاثیرگذار بوده است. ترکیب رنگ ها نقش بصری عمده ای در ذهنیت مشتری و کارفرمای کمپانی دارد. تخته وایت بوردی که به شیوه خلاقانه از سقف تا کف فضا امتداد داشته تا کارمندان بتوانند افکار و ایده های خود را در این صفحه بنویسند. طراحی تخته وایت بورد به عنوان بخشی از دیوار به این دلیل بود تا عملکرد کارمندان با محیط کار مرتبط باشد و هیئت مدیره ارتباط نزدیک تری با ایده های کارمندان برقرار کند. علاوه بر فضای تلفیقی در طراحی داخلی دفتر کار، درب گاراژ کمپانی اجازه می دهد تا کارمندان دسترسی سریعی به فضاهای اقامتی شهر Aksarben داشته باشند و به عنوان یک فضای ثانویه برای ورود و خروج از ساختمان شرکت بهره ببرند.

logo-samandehi