نگاهی به طراحی داخلی آپارتمانی کوچک با مبلمان سفارشی متقاطع


طراحی داخلی این استودیو آپارتمان با مبلمان چوبی متقاطع و سفارشی توسط هنرمند روسی El Lissitzky در حومه ایتالیا طراحی و اجرا شده است و در طراحی پلان، به دلیل کوچکی فضا حوزه های زیادی را در قسمت مرکزی خود جای داده است.

به گزارش گالری آنلاین، طراحی چارچوب مرکزی محورها و چشم اندازهای متعددی ایجاد کرده است و برای ایجاد فضای بیشتر با قرار دادن پله هایی به سمت اتاق زیر شیروانی سعی در گشایش فضا نموده است که از این طریق فضاهای ذخیره سازی افزایش یافته و اتاق خواب مستر و امکانات جدیدی را برای کاربران مهیا ساخته است؛ و در انتهای راهرو یک آینه کشویی درب ورودی اصلی را پنهان می کند.

تعادل و هارمونی در فضا توسط متریال ها و رنگ ها صورت گرفته است و اتاق نشیمن و اتاق خواب اصلی با کفپوش چوبی خاکستری و با مبلمان سفارشی ساخته شده از چوب طبیعی به همراه فایبرگلاس های رنگی تمی منحصر به فرد در فضا ایجاد کرده است.

چوب احساسی طبیعی و مدرن در فضا ایجاد می کند و رنگ های خاکستری و آبی فضا را از یکنواختی خارج کرده است، از سوی دیگر به کارگیری مبلمان سفارشی سبب استفاده بهینه از فضای موجود و همخوانی بیشتر در تمامی اجزای دکوراسیون گشته است؛ ضمن اینکه در فضای کوچک این استودیو آپارتمان حوزه ها تفکیک و همچنین تمامی حوزه های ضروری در نظر گرفته شده است.

در کنار قسمت آشپزخانه در نظر گرفتن مبلمان چوبی و میز غذاخوری کاربرد فضا را افزایش داده و سرو غذا را آسانتر نموده است، کابینت های خاکستری آشپزخانه نیز در هارمونی با مبلمان نشیمن ترکیبی زیبا ایجاد کرده و سایر قسمت ها را از نظر تم رنگی و تناسبات به هم مرتبط ساخته است.


منبع: دکوبوم/interiorzine

logo-samandehi