سینماهای آینده به چه شکل خواهند بود؟

دفتر معماری Foster و همکاران و Immersive برای ایجاد یک تجربه سرگرمی دیجیتال در مرکز فناوری Comcast در فیلادلفیا به هم پیوستند.

به گزارش گالری آنلاین، Immersive ، به عنوان یک رهبر جهانی در طراحی و تولید تاسیسات آزمایشگاهی رسانه شناخته شده است، تصور می شود تکنولوژی نصب شده توسط Foster و همکاران در سال 2016 که یک تجربه چند رسانه ای را به ارمغان آورد؛ تمرکز فناوری Comcast را به سوی نوآوری و خلاقیت برده است. Sphere of the Universe با طراحی پیشرفته و دستیاری استیون اسپیلبرگ ایجاد شده است و یک گنبد 360 درجه ای که یک تجربه مشترک VR را ایجاد می کند شکل داده است، این تکنولوژی آینده سینما را نشان می دهد.

به دنبال طراحی مفهومی توسط جان مونرو و اسپیلبرگ، بنیانگذار Immersive Foster + Partners شروع به ساخت یک طرح اولیه ساختاری کرد. در طول یک فرآیند هفت ماهه، Immersive چارچوب فنی را برای نصب و راه اندازی ساخت و سازندگان اصلی را برای تکمیل پروژه جمع آوری کرد.

کار Foster و همکاران بر روی هندسه پوسته بیرونی و تمام جنبه های فیزیکی این حوزه، ساختاری را ایجاد کرد که در کنار آثار هنرمندان Conrad Shawcross و Jenny Holtzer قرار دارد.

logo-samandehi