نگاهی بر دوسالانه معماری شیکاگو

دوره سوم دوسالانه معماری شیکاگو (CAB) با مجموعه ای از نمایشگاه ها وچیدمان های جدید در شیکاگو افتتاح شده است.

به گزارش گالری آنلاین، در این دوسالانه کار بیش از 80 شرکت کننده به نمایش گذاشته شده است. موضوع دوسالانه معماری شیکاگو، بررسی معماری/ محیط ساخته شده، بوده است. این موضوع معماری را نه فقط به عنوان یک شکل بلکه به عنوان شرایطی که شکل را ایجاد میکند، پیشنهاد می کند.

این رویداد بیش از 40 سایت و سازمان شریک در سطح شهر برای دوره 2019 جشنواره اعلام کرده است. هدف ایجاد کاوش در سطح شهر از معماری، فضا، محیط، تاریخ و جامعه است.

مرکز فرهنگی شیکاگو مهمترین مرکز برگزاری این رویداد است که تیمی با هنرمندی هنک ویلیس توماس اثری با موضوع قربانیان خشونت با اسلحه در آنجا ارائه کرده است.

معماران Skidmore, Owings & Merrill (SOM) یک غرفه بتونی برای دوسالانه معماری شیکاگو 2019 طراحی کرده است. این پروژه نمونه اولیه مقیاس یک سیستم ساختمان آینده است که با استفاده از تکنیک های پیشرفته ساخت روباتیک ساخته شده است.

مدرسه ابتدایی سابق آنتونی اورتون محل دیگر این دوسالانه است، مدرسه در محله برونزویل، در سال 2013 پس از بیش از پنجاه سال فعالیت ، به طور جنجالی بسته شد و در سال 2015 توسط یک سازمان اجتماعی خریداری شد. این طرح توسط پرکینز و ویل در سال 1963 طراحی و ساخته شد. با آماده شدن این سایت برای توسعه مجدد به یک مرکز کارآفرینی بدل شده که با مجموعه ای از پروژه های طراحی مشارکتی در فضای باز از جمله چیدمان، میراث طراحی آن را منعکس میکند و هویت جدید خود را معرفی می کند.

موزه National Public Housing محل دیگری است که به این دوسالانه اختصاص داده شده است. این تنها موسسه فرهنگی است که به موضوع مسکن عمومی در ایالات متحده اختصاص دارد. مأموریت آن حفظ، ترویج و پیشبرد حق همه افراد در مکانی است که بتوانند در آن زندگی کنند.

بنیاد مطالعات پیشرفته هنرهای زیبا Graham که در سال 1956 تأسیس شده مرکز دیگری است که آثار دوسالانه شیکاگو در آن نمایش داده میشود. توسعه و تبادل ایده های متنوع و چالش برانگیز در مورد معماری و نقش آن در هنر ، فرهنگ و جامعه از مسئولیت های این مرکز است. Graham با ایجاد کمک های مالی مبتنی بر پروژه به افراد و سازمان ها و نمایشگاه ها، رویدادها و انتشارات یاری می رساند.

logo-samandehi