طراحی اتاقکی مدرن در محوطه خانه

این اتاقک ثابت و بسیار کوچک در متراژ ۶ متر در ۲/۴ متر طراحی شده است و دارای طراحی مدرن و ساده است که با روکش چوب درخت سرو پوشش داده شده.

به گزارش گالری آنلاین، در طراحی این فضا از دو درب کناری برای ایجاد فریم بزرگ برای مشاهده و لذت از چشم انداز استفاده شده است همینطور یک درب بزرگ شیشه ای گردشی، فضای داخلی را به کف اتاقک باز می نماید.

در فضای خارجی روی سکو، اتاقک دارای یک تختخواب است که از داخل خانه خارج میشود و در مواقع غیر نیاز به آسانی در محفظه داخلی اتاقک مخفی میگردد.

در داخل، یک تخت بلند پلت فرم در امتداد تخت مخفی وجود دارد که در واقع جایگاه تخت مخفی می باشد، این تخت با ارتفاعی کمی بلندتر از کف از چشم انداز پنجره بزرگ در کنار استفاده می کند و یک نیمکت کوچک را که با ارتفاع بالاتر ایجاد کرده، امکان ذخیره سازی اضافی و نشیمن کوچکی را نیز فراهم می کند که با کوسن ها تزئین شده است.

در کنار تخت در داخل قسمت کوچکی به عنوان آشپزخانه با کابینت و سطوح تخته سه لا طراحی شده که یک فریم با پنجره کشیده رویت چشم انداز بیرون را در حین آشپزی امکانپذیر می سازد و امکان ذخیره سازی مناسب را نیز برای کاربر ایجاد مینماید.

حمام و سرویس بهداشتی در درب کناری مخفی هستند که پنجره های لووردار در انتهای آن نور طبیعی و تهویه مناسب هوا را فراهم می کند.

در این اتاقک سعی شده تا با طراحی امکانات ضروری نیاز های مهمان و یا زمان استراحت را برای کاربر ایجاد نماید تا ضمن ایجاد کنجی خلوت و داشتن حریم شخصی به دور از استرس ها بتواند به کارهای روزمره رسیدگی و از بودن در طبیعت نیز لذت ببرد. این خانه برای تعطیلات در فصول خوش آب و هوا مناسب است و امکانات و امنیت خوبی را در محوطه و باغ مهیا می سازد.


منبع: contemporist/ دکوبوم

logo-samandehi