حس ارتباط با محیط زیست در خانه YORK alex nerovnya

معمار روسی alex nerovnya خانه YORK را به عنوان یک محل اقامت منحصر به فرد که در حاشیه یک جنگل کوچک قرار دارد طراحی کرده است.

به گزارش گالری آنلاین، این پروژه شامل شیشه، فولاد و چوب چند لایه است و از سبک قابل تشخیص nerovnya پیروی می کند که از هندسه ساده به شکل غیر معمول و همچنین یک سقف شیروانی مشترک استفاده می کند.

خانه YORK توسط alex nerovnya، با استفاده از شیشه، قصد دارد تا حس ارتباط با محیط زیست را فراهم کند. با داشتن تراس های چند سطحی و درهای شیشه ای کشویی عظیم، طراحی داخلی با نمای بیرونی ساختمان می آمیزد. این خانه از سه طبقه تشکیل شده است و دارای چهار اتاق خواب جداگانه است که دارای حمام هستند. اتاق خواب ها به دلیل قرار گرفتن در یک تپه شیب دار، دارای پنجره های پانوراما هستند که منظره ای خیره کننده از چشم انداز به ساکنان ارائه می دهد.

این طرح دارای یک سقف مشبک است که به دو بخش بلوک مرکزی تقسیم می شود و در نتیجه ظاهری تازه و متفاوت ایجاد می کند. در داخل، سطوح با پانل های چوبی روکش شده به پایان رسیده، که امکان استفاده آزادتر از نور پراکنده در داخل خانه را فراهم می کند.

این طرح دارای یک سقف مشبک است که بلوک مرکزی به دو بخش تقسیم می شود و در نتیجه ظاهری تازه و متفاوت ایجاد می کند. در داخل، سطوح با پانل های چوبی روکش شده به پایان رسیده، که امکان استفاده آزادتر از نور پراکنده در داخل خانه را فراهم می کند.

این معمار اظهار داشت: پروژه خانه YORK به عنوان یک مقصد تعطیلات برای خانواده های بزرگ یا گروه هایی از دوستان ایجاد شده است که ایده آنها برای تعطیلات آخر هفته، جدا کردن خود از فشار و شلوغی مناطق شهری است. چهار اتاق خواب حداکثر 8 میهمان را در خود جای می دهد، در حالی که فضای کافی در داخل و خارج از خانه به همه امکان می دهد تا به آرامش برسند و وقت خود را به همان روشی که در طول هفته کاری در خواب دیدند سپری کنند.

logo-samandehi