هتل خانگی guilin lebei در چین

استودیوی چینی aoe architects هتل اقامتی guilin lebei را تکمیل کرده است. این طرح که در شهر توریستی خوش منظره گویلین، گوانگشی، چین واقع شده است.

به گزارش گالری آنلاین، این طرح منظره هایی از آب و هوا و محیط محلی - از جمله درختان سرسبز و رودخانه کوچکی که از میان سایت می گذرد - در خود جا داده است و در نتیجه یک تجربه اقامتی غوطه ور در طبیعت است که بازدیدکنندگان را با طبیعت مرتبط می کند.

معماران aoe اظهار می دارند که تاریخ هتل را می توان به تمدن باستانی تخمین زد. نوعی سرپناه با دید وسیع و کاربردی و در عین حال دور از خطر است. ما این مفهوم را در پروژه به کار بردیم و بازدیدکنندگان را قادر می‌سازیم تا ارتباط نزدیک‌تری با طبیعت داشته باشند. ارتفاع این ساختمان تا 5 متر میرسد.این ساختمان مرتفع سبک و جالب است و می تواند وسیع ترین دید را داشته باشد. در عین حال، ارتفاع خانه درختی با تاج درخت ها هم تراز است. از پنجره که به بیرون نگاه می کنید، درختان سرسبزی وجود دارد که به مردم تجربه رفت و آمد در جنگل را می دهد.

این هتل در مجموع 13 واحد مجزا را شامل می شود که هر یک دارای اشکال و مناطق متفاوتی است. هر واحد تقریباً 27 متر مربع میباشد و به دو سطح تقسیم می شوند - سطح اول شامل منطقه اصلی واحد است در حالی که سطح دوم با محیط مثلثی شکل فضایی برای خزیدن و بازی کودکان را ایجاد میکند .واحد هایی که شکل آپارتمانی دارند، از طبقه دوم به عنوان اتاق خواب کودکان و از بقیه محیط برای بزرگسالان استفاده می‌شود.درضمن یک نردبان کوهنوردی هر دو طبقه را به هم متصل می کند.

هتل از طریق جاده‌های تخته‌ای شناور که شامل سرسره، زنجیر و سایر امکانات سرگرمی است، به هم متصل می‌شود. این هتل همچنین به باغ زمین و فضاهای تفریحی برای لذت بردن از منظره و استراحت در میان درختان منتهی می شوند.

logo-samandehi