فراخوان رقابت ارتباط تصویری Ready to Paint

طراحی نقوش روی دوچرخه

سفر رایگان به سوئیس را با طراحی نقوش دوچرخه و رویکرد شخصی سازی هنرمندانه‌ی اشیاء روزمره بدست بیاورید.

به گزارش گالری آنلاین، OPEN Cycle و DT Swiss ، دو شرکت فعال در صنعت دوچرخه هستند که مسابقه طراحی نقوش روی دوچرخه تحت عنوان "آماده برای نقاشی" را برگزار می کنند.

هدف از این مسابقه ، انتخاب روند فعلی به سمت شخصی سازی اشیاء روزمره مانند دوچرخه و قاب دوچرخه است.

از نقوش برنده به عنوان طرح سطح برای نسخه محدود قاب های دوچرخه OPEN ، چرخ های چرخ DV سوئیس، پیراهن های دوچرخه و صندلی های Artek استفاده خواهد شد. علاوه بر این، مجموعه ای از بهترین ارسال ها از مسابقه طراحی در یک کتابچه منتشر می شود. به عنوان میزبان این رقابت، ویترا مکان های مناسبی را فراهم می کند که در آن بهترین طرح ها به نمایش گذاشته شود.

هزینه های اسکان و مسافرت برگزیدگان توسط برگزار کنندگان پوشش داده می شود. به 20 نفر منتخب نسخه از کتابچه اهدا میشود. این مسابقه در درجه اول با هدف مشارکت هنرمندان، طراحان و هنرمندان حوزه ارتباطات تصویری برگزار می شود.جهت شرکت در این رویدادپیش طرح دوچرخه سفارشی را ارسال کنید.

انتخاب نقوش کاملاً مربوط به شرکت کنندگان است. با این حال، شرکت کنندگان باید ارتباط شخصی با نقوش ارائه شده داشته باشند و بتوانند آن را شرح بدهند. با توجه به موضوع دوچرخه و / یا دوچرخه سواری (فرهنگ). شرکت کننده باید نقوش اساسی را با قاب دوچرخه ، مجموعه چرخ های دوچرخه ، پیراهن دوچرخه و صندلی تطبیق دهد.

مهلت ثبت نام: 9 آگوست 2020 (19 مرداد 99)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.


logo-samandehi