حامی رسانه ای «سی و هفتمین جشنواره فرهنگی هنری دانش‌آموزان» در موسسه صبا

«سی و هفتمین جشنواره فرهنگی هنری دانش‌آموزان» به همت معاونت فرهنگی هنری اداره کل شهرستان‌های استان تهران (وزارت آموزش و پرورش) از 23 الی 31 مردادماه 98 در موسسه فرهنگی هنری صبا، وابسته به فرهنگستان هنر برگزار شد؛ که گالری آنلاین به عنوان حامی رسانه ای در اطلاع رسانی، پوشش خبری ویژه و گفتگو با هنرمندان ایفای نقش نمود.

آثار برگزیده پس از ارزشیابی و انتخاب در هر رشته هنری توسط یکی از استادان برجسته و باسابقه آن رشته به جشنواره راه یافت: قالی‌بافی، گلیم‌بافی، جاجیم‌بافی، نمدمالی، قلم‌زنی، خاتم، مشبک، معرق، منبت، پته، کاشی‌کاری، میناکاری، ملیله‌دوزی، سفال و سرامیک، خوشنویسی (نستعلیق، شکسته، ثلث، نسخ، نقاشیخط)، نقاشی (رنگ روغن، گواش، آبرنگ، آب مرکب، قلم فلزی، طراحی با مداد، طراحی با ذغال، مدادرنگی، پاستل، نقاشی دیجیتال)، نقاشی ایرانی (گل و مرغ، تذهیب، تشعیر، نقش قالی، نگارگری)، عکاسی، تصویرسازی، گرافیک (طراحی پوستر، طراحی جلد، طراحی آرم و اقلام تبلیغی)، چاپ دستی، مجسمه و حجم، و... از جمله این آفرینش‌های هنری بود که افقی از اندیشه، ابداع و اجرا را در تنوعی گسترده و چشمگیر از شیوه‌ها، قالب‌ها و رویکردهای هنری و در یک گزینش حرفه‌ای و منطبق با معیارهای زیبایی‌شناسانه، فراراه و پیش روی آینده هنر ایران جلوه بخشید.

هم‌زمان با گشایش نمایشگاه و جشنواره، از کتاب منتخب آثار دانش‌آموزی نیز رونمایی شد و اردوگاه تربیتی‌ آموزشی شهید باهنر نیز شاهد اقامت و استقرار دانش‌آموزان و مسابقه و رقابت آنان در تمامی این رشته‌ها و گرایش‌ها بود.

همچنین آیین اختتامیه نیز روز جمعه، ۲۵ مرداد، در همین مرکز و مجتمع فرهنگی تفریحی برگزار و نفرات برگزیده سی و هفتمین جشنواره، معرفی شد و جوایز خود را از دست مسئولان عالی وزارت آموزش و پرورش دریافت کردند.

logo-samandehi