نتایج سومین آزمون جامع فرهنگ و هنر تا یک هفته آینده اعلام می شود


محمد اله یاری فومنی مدیرکل دفتر آموزش و توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری گفت نتایج آزمون های جامع و ادواری استانداردهای مهارتی بخش فرهنگ و هنر استان البرز تا یک هفته آینده اعلام می شود.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد، محمد اله یاری فومنی با حضور در حوزه آزمون استان البرز و بازدید از روند برگزاری آزمون های جامع و ادواری اعلام کرد: سومین آزمون جامع و بیست و ششمین آزمون ادواری استانداردهای مهارتی بخش فرهنگ و هنر ساعت ١٠ صبح روز جمعه ٢٣ شهریور در ٧٢ حوزه امتحانی به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار شد.

اله یاری با حضور در حوزه سومین آزمون جامع و بیست وششمین آزمون ادواری استان البرز که در دانشگاه آزاد اسلامی کرج برگزار شده است؛ ضمن تشکر از حضور عزیز اکبریان؛ نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، ناصرمقدم؛ مدیرکلارشاد اسلامی استان البرز و همه دست اندرکاران برگزاری آزمون در این استان گفت: استان البرز با تعداد دو هزار و ١٥٠ نفر داوطلب، از استان هایی است که با جدیت و تلاش در امر آموزش هنر مشغول است و جای بسی خرسندی است که هنرمندان به نامی از این استان در عرصه هنر شناخته شده اند.

اله یاری با اشاره به اعلام نتایج ظرف یک هفته پس از برگزاری آزمون و دسترسی به کلید سوالات آزمون تا ساعاتی پس از برگزاری آزمون افزود: امروز آخرین آزمون در سال تحصیلی ٩٧-٩٦ برگزار شد و برای سال تحصیلی جدید بر اساس تقویم آزمون برنامه ریزی هایی انجام شده است. البته یکی از اهداف ما سرعت در روند تصحیح پاسخنامه ها و صدرو گواهینامه های الکترونیک است و همه تلاش ما در دفتر اعلام نتایج ظرف یک هفته پس از برگزاری آزمون است.

سومین آزمون جامع با تعداد کل١٦هزار و ١٢١داوطلب در۴۹رشته و۶۳استاندارد و بیست و ششمین آزمون ادواری نیز با تعداد کل دو هزار و ١٠١ داوطلب در٣٢ رشته و ٥٨ استاندارد برگزار شد.

logo-samandehi