دهمین کنفرانس بین المللی تجارت جهانی مبلمان ، طراحی ، هنر ، دکوراسیون و صنایع وابسته (دکو 2017)


به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی کنفرانس، دهمین کنفرانس دکو در سال جاری برگزار خواهد شد. با الهام از نامگذاری سال جاری " اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال"وبرگزاری جشنواره طراحی ایرانی، در نظر است جهت بهره گیری از فرصت ایجادشده برای تشکل های صنفی ، صنعتی و صادراتی در حوزه صنایع کوچک و متوسط بویژه تشکل های ملی و استانی مبلمان، دکوراسیون و صنایع وابسته، نظرات علمی اساتید و پژوهشگران دانشگاهی داخل و خارج از کشور را در قالب مقالات علمی، سخنرانی در کنفرانس ، نصب پوستر در نمایشگاه جانبی و درج در نشریات علمی کاربردی و علمی پژوهشی مورد بهره برداری قرار گیرد.
لذا بدینوسیله از تمامی دست اندر کاران اقتصادی، اساتید، پژوهشگران و دانشجویان علاقمند دعوت می شود چکیده مقالات خود را در محورهای تعیین شده زیر حداکثر تا 30 مهر ماه و اصل مقاله کامل را حداکثر تا دهم آبان ماه 1396 به دبیرخانه شورای ملی مبلمان و دکوراسیون ایران و صنایع وابسته ارسال نمایند .
در صورت پذیرش مقاله ارسال شده، از نویسنده یا نویسندگان دعوت می شود که نسبت به ارایه مقاله در قالب سخنرانی در کنفرانس دکو اقدام نمایند .

محورهای کنفرانس :
- سرمایه گذاری در صنف و صنعت مبلمان، دکوراسیون و صنایع وابسته.
- طراحی ایرانی، پشتوانه تولید ملی.
- الگوهای راهبردی افزایش کیفیت تولید و توسعه صادرات.
- فن آوری و اطلاعات دراشتغالزایی صنف و صنعت مبلمان، دکوراسیون و صنایع وابسته .
- توسعه فعالیت های تشکل های صنفی، صنعتی و صادراتی .

واژگان و مفاهیم کلیدی در ارایه مقالات:
(سرمایه گذاری داخلی وخارجی- تولید ملی- طراحی ایرانی- اشتغالزایی- فن آوری و اطلاعات- الگوهای راهبردی- استاندارد سازی و کیفیت- توسعه صادرات- فعالیت های تشکلی در حوزه صنف، صنعت و صادرات مبلمان، دکوراسیون و صنایع وابسته)


مقالات پذیرفته شده در کتاب کنفرانس دکو2017 و نیزدر نشریه علمی، پژوهشی و ترویجی انجمن علوم و صنایع چوب ایران طبیعی که دارای امتیاز علمی برای اساتید، دانشجویان متقاضی حضور در تحصیلات تکمیلی می باشد، چاپ خواهد شد. همچنین مقالات برتر در کنفرانس دکو 2017 در قالب سخنرانی و پوستر ارائه خواهند شد. از اینرو باید شرایط نگارش مقالات علمی توسط ارائه دهندگان مقالات به طور کامل رعایت گردد.
- اندازه پوستر 100 در 70 و افقی باشند و تمام موارد و اجزا خلاصه مقالات به شرح زیر در آن گنجانده شود:
اجزای مقالات شامل عنوان، اسامی و محل اشتغال نویسندگان (نویسنده مسئول مشخص باشد)، چکیده، مقدمه، مواد و روش ها، نتایج و بحث، نتیجه گیری و منابع و ماخذ، امکان سپاسگزاری نیز در پوستر وجود دارد.
جهت دریافت فایل راهنمای نگارش مقاله اینجا کلیک کنید.
جهت دریافت فایل نمونه مقاله اینجا کلیک کنید.


نشانی دبیرخانه: میدان آرژانتین ، خیابان بخارست ، کوچه دهم ، پلاک 8 ، واحد 8
تلفن :13- 88507512 فاکس : 88507514
آدرس ایمیل :info@ncfdeco.com

logo-samandehi