دعوت از هنرمند تصویرساز ایرانی در بینال بین المللی Di Carta/ Papermade

تعدادی از آثار هنرمند تصویرساز، انیس تبرایی، پس از شرکت در یک فراخوان بین المللی منتشر شده در سایت گالری آنلاین، جهت نمایش در بینال Di Carta/ Papermade در کشور ایتالیا پذیرش شده است.

به گزارش گالری آنلاین، انیس تبرایی، کارشناسی ارشد تصویرسازی از دانشگاه هنر تهران و کارشناسی گرافیک از دانشگاه الزهرا است. وی به بررسی موضوعات جامعه شناسی بصری از موضوعات معاصر طبقه متوسط پرداخته است. تحقیق فعلی او در مورد زندگی روزمره افراد طبقه متوسط و روش شناختی بصری است. آثار هنری این هنرمند در بسیاری از جشنواره های بین المللی هنری، نمایشگاه ها، مسابقات و مجلات به نمایش گذاشته شده است.


در استیتمنت آثار انیس تبرایی آمده است:

برای من همیشه زیبا بوده است که بین گذشته و دوران معاصر ارتباط برقرار کنم و بر این باورم که محقق شدن این امر توسط هنر و فرهنگ امکان پذیر است. شبیه به این است که بینندگان می توانند به فرهنگی که در آن رشد کرده ام، نگاهی بیندازند. من از سفر اخیرم به پاسارگاد (تمدن باستانی ایران) الهام گرفتم. زیبایی های منحصر به فرد مجسمه ها و نقش برجسته ها که بر روی دیوارها باقی مانده است بر من تأثیر گذاشت که چطور این زیبایی ها را با دوره معاصر تطبیق دهم. اغراق در مورد حرکت هر اندام به من کمک کرد تا به ظرافت آنها فکر کنم. شبیه به شادترین حس سرخوشی از دیدن منبع الهام من به دوران معاصر است. زیبایی در چشم بیننده است و برای جهان ضروری است.


این نمایشگاه از تاریخ 6 اکتبر 2019 تا 9 فوریه 2020 در موزه Palazzo Fogazzaro واقع در Schio ایتالیا برگزار می شود.

logo-samandehi