آرت بازل سوئیس را آنلاین ببینید

سایت ‌www.artbasel.com متعلق به آرت بازل سوئیس این رویداد را به صورت آنلاین نمایش میدهد.

درحالی‌که بسیاری از کشورها از قرنطینه ناشی از شیوع بیماری کرونا خارج‌شده‌اند، بااین‌حال ابهامات فراوانی در زمینه نحوه برگزاری اجتماعات مختلف وجود دارد. این موارد شامل خطرات سلامتی ناشی از تجمعات بزرگ، محدودیت‌های سفر بین‌قاره‌ای و مشکلات نظارت بهداشتی بر رویدادی به بزرگی آرت بازل است.

امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا، مسئولین این رویداد نیز همانند بسیاری از رویداد‌ها و نمایشگاه‌های مهم ترجیح دادند تا در فضای آنلاین کار‌ها را به نمایش بگذارند و فعالیت فیزیکی این رویداد را به سال آینده موکول کنند.

با توجه به این عدم قطعیت‌ها، مسئولین آرت بازل عقیده دارند بهترین گزینه در مورد نمایش بازل، تمرکز بر نسخه سال آینده و ارائه یک نمایشگاه با کیفیت استثنایی بین‌المللی است. نسخه بعدی نمایشگاه بازل از 17 ژوئن تا 20 ژوئن 2021 برگزار می‌شود.

این رویداد که سال ۱۹۷۰ توسط گالری‌داران سوئیسی تأسیس شد به یکی از مهم‌ترین صحنه‌های ارائه آثار مدرن و معاصر تبدیل شده است و هرسال در سه شهر بازل، میامی و هنگ‌کنگ با رویکرد متفاوتی برگزار می‌شود.

در اتاق‌های نمایش آرت بازل امسال بیش از ۲۵۰ گالری از ۳۵ کشور جهان شرکت دارند و آثار هنرمندان منتخب خود را به نمایش گذاشته‌اند. آن‌طور که در خبرنامه این رویداد آمده است، هنرمندان امسال در آثار خود بیشتر به دو موضوع همه‌گیری جهانی بیماری‌ها و تبعیض‌های نژادی توجه داشته‌اند. علاوه بر اتاق‌های نمایش، بخش هنر‌های دیجیتال و نشست‌های آنلاین نیز در سایت آرت بازل در دسترس مخاطبان است.

‌علاقه‌مندان برای بازدید از این رویداد آنلاین می‌توانند تا 26 ژوئن، 4 تیرماه به نشانی ‌www.artbasel.com مراجعه کنند.

منبع: هنرآنلاین

logo-samandehi