موزه لوور برای المپیک پاریس آماده میشود

بازدید کوتاه مدت 20 دقیقه ای رایگان در تابستان

برنامه ریزی 4 ساله برای تحول در مورد نحوه ارائه و ساعت نمایش آثار مووزه لوور در دوران برگزاری المپیک و جبران خسارت مالی دوران کرونا، در حال بررسی و بازبینی جدی است.


به گزارش گالری آنلاین، موزه لوور سعی در ارائه طبقه بندی تر شده آثار با سازمان دهی بهتر و قابل دسترس تر خواهد داشت. ژان لوک مارتینز به خبرنگاران گفت: پربازدیدترین موزه جهان در حال بررسی و بازبینی جدی در مورد نحوه ارائه و نمایش این مجموعه عظیم است. باید خود را در بازی های المپیک سال 2023/2024 و برای گشایش این موزه با ساعات طولانی تر و فضای بیشتر آماده کنیم. "

او گفت: برخی اوقات کاخ سلطنتی سابق در قلب پاریس می تواند برای قشر خاصی از جامعه "رعب آور" باشد و این موزه باید دوباره این اطمینان را به مردم بدهد که مجموعه های این موزه به آنها نیز تعلق دارد.

چهل میلیون یورو خسارت مالی

مارتینز گفت، ترافیک وب سایت موزه ده برابر شده است. او همچنین اضافه کرد که این سایت سال آینده کاملاً به روز شده و تمامی مجموعه ها بصورت آنلاین در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

مارتینز در تلاش برای بازگرداندن پاریسی ها به موزه لوور است و از برنامه بازدید کوتاه مدت 20 دقیقه ای رایگان در تابستان امسال خبر داد.


این موزه که پس از تعطیلی در 6 جولای بازگشایی میشود، در نظر دارد پس از متحمل شدن بیش از 40 میلیون یورو (45 میلیون دلار) خسارت مالی در گیشه ها به علت ضربه ویروس کرونا ، بازدید کنندگان فرانسوی بیشتری را به خود جلب کند.

"سه چهارم بازدید کنندگان لوور از خارج از کشور هستند."

مارتینز گفت ،" با وقفه ای که در گردشگری به وجود آمده است، 80 درصد از بازدید کنندگان خود را از دست می دهیم."


او همچنین پیش بینی کرد که سه سال آینده احتمالاً از شکوه همیشگی برخوردار نخواهد بود . طبق برآورد او در تابستان بطور خوشبینانه با 20 الی 30 درصد کاهش بازدید کننده روبرو بوده است یعنی بین 4000 تا 10000 بازدید کننده در روز.

logo-samandehi