تلفیقی از هنر کلاسیک و دیجیتال


اثری که با چشم غیر مسلح قابل رویت نیست، اما در فضا وجود دارد، در چندین شهر امریکا همزمان مشاهده شد.

به گزارش گالری آنلاین،"ناقوس آزادی" عنوان اثری هنری است که چهارم جولایی در امریکا به نمایش درآمد و از نیویورک، فیلادلفیا و واشنگتن دی سی قابل رویت بود.

دوستداران هنر در بالا و پایین ساحل شرقی ایالات متحده می توانستند جشن روز استقلال را با با ناقوس آزادی برگزار کنند. این اثر هنری عمومی که توسط Nancy Baker Cahill و با بهره گیری از تکنولوژی واقعیت افزوده خلق شده است و در چهارم جولای در این شهرها از جمله فیلادلفیا ، بوستون، نیویورک و واشنگتن دی. سی. در معرض تماشا گذاشته شد.

این هنرمند در مصاحبه اش با Artnet News گفت: "من در کودکی زمان زیادی را در شهر فیلادلفیا گذراندم و یکی از با ارزش ترین خاطراتم این بود که ناقوس آزادی را ببینم و در حافظه ام بسپارم. در حقیقت همانطور که همه از آن اطلاع دارند این ناقوس شکسته است ... می خواهم با این کار توجه مردم را جلب کنم و از آن ها بخواهم تا به تامل در باره مفهوم آزادی از دید خودشان بپردازند. "

این قطعه ، کلافی متحرک از ضربه های محکم قلمو به رنگ قرمز ، سفید و آبی به صورت شناور در هوا است.

او همچنین اضافه کرد: "شما تا زمانیکه قاطعانه و و دقیق از تاریخ برده داری سخن به میان نیاورید، نمی توانید از آزادی صحبت کنید. "

او همچنین گفت: "این اثر با چشم غیر مسلح قابل رویت نیست، اما در فضا وجود دارد به عقیده من این یکی از قابل دسترس ترین روش ها برای به اشتراک گذاشتن هنر و جلب مردم به سوی آن است . چرا که می توانید آن را از طریق تلفن های همراه و یا تبلت تجربه کنید. "

نمایش این اثر به مدت یک دقیقه و نیم طول می کشد و با آوانمایی (soundscape ) بر اساس صدای ناقوس ها، آهنگ های تاریخی و موسیق تلفیقی که توسط Anna Luisa Petrisko ساخته شده است، همراه است.



logo-samandehi