علی مرادخانی معاون سابق هنری درگذشت

علی مرادخانی، معاون سابق هنری و مدیر موزه موسیقی صبح روز دوشنبه (۱۷ خردادماه) درگذشت.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از ایسنا، امین عارف‌نیا، از همکاران مرادخانی در وزارت فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگویی با ایسنا اظهار کرد که علی مرادخانی صبح روز دوشنبه (۱۷ خردادماه) پس از تحمل دوره بیماری در بیمارستان خاتم‌الانبیا درگذشت.

علی مرادخانی حدود یک ماه پیش به دلیل ابتلاء به ویروس کرونا به مدت سه هفته در بیمارستان بستری شد و پس از یک هفته به دلیل عوارض ناشی از این بیماری بار دیگر راهی بیمارستان شد. او پس از تحمل چند روز بیماری در نهایت صبح روز دوشنبه (۱۷خرداد ماه) دار فانی را وداع گفت.

علی مرادخانی فارغ‌التحصیل رشته روانشناسی از دانشگاه تهران بود. او پس از پایان تحصیلاتش، با حضور در شغل‌های مدیریتی فعالیت حرفه‌ای خود را ادامه داد که از آنها می‌توان به مدیریت تولید فیلم و عکس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیریت همکاری‌های سمعی و بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیریت مرکز آموزش فیلمسازی، مدیر مرکز موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیریت موزه موسیقی اشاره کرد.

تاسیس خانه موسیقی ایران با همکاری هنرمندان موسیقی از دیگر اقدامات علی مرادخانی در دوران حیاتش محسوب می‌شد. خبرگزاری دانشجویان ایران درگذشت زنده‌یاد مرادخانی را به خانواده و همکاران آن مرحوم تسلیت گفته و از خداوند منان برای روح تازه درگذشته مغفرت و علو درجات طلب می‌کند.

logo-samandehi