اطلاعیه مهم صندوق اعتباری هنر در خصوص بیمه تأمین اجتماعی اعضا

با هماهنگی سازمان تامین اجتماعی، مقرر شد تا از روز شنبه 24 خرداد ماه دفترچه بیمه درمانی تا پایان مرداد سال جاری تمدید شود.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری هنر، در این رابطه به اطلاع اعضا محترم صندوق اعتباری هنر می رساند؛

۱.ضمن قدردانی از اعضایی که به فراخوان‌های قبلی صندوق اعتماد داشته و هیچ اقدامی (اعم از اخذ فیش و یا پرداخت حق بیمه) نکردند، حق بیمه و سرانه درمان فروردین، اردیبهشت و خرداد آنها از سوی صندوق مستقیما به حساب سازمان تامین اجتماعی، واریز می شود.

۲.آن دسته از اعضایی که مبادرت به دریافت فیش پرداخت از سازمان تامین اجتماعی نموده اما وجهی بابت سهم بیمه خود (به حساب سازمان) پرداخت نکرده‌اند (این امر باعث شده تا صرفا با همان فیش پرداخت حق بیمه امکانپذیر باشد) باید برابر مبلغ درج شده در فیش دریافتی (که متناسب با ماه های تعیین شده از سوی بیمه شده متفاوت است) نسبت به پرداخت مستقیم به حساب آن سازمان (در مهلت قانونی) اقدام نمایند.

مقرر شد تا به استناد اطلاعات دریافتی از سازمان تامین اجتماعی، صندوق نسبت به استرداد حق بیمه و سرانه درمان سه ماهه اول سال به این دسته از اعضا اقدام نماید.

۳. آن گروه از اعضایی که علی‌رغم اطلاع رسانی های مکرر ، مبادرت به پرداخت سهم بیمه خود به حساب سازمان نموده‌اند، برابر مصوبه هیئت مدیره مقرر شد به استناد اطلاعات دریافتی از سازمان تأمین اجتماعی، وجه پرداختی آنها (حق بیمه و سرانه درمان سه ماهه اول سال) در ماه‌های آتی به حساب شبا اعلامی از سوی عضو (که در سامانه عضویت صندوق اعلام و ثبت شده است) و یا از طریق هنر کارت اختصاصی عضو (که بزودی برایشان ارسال خواهد شد) مسترد شود.

۴. از آنجایی ‌که پرداخت حق بیمه سهم عضو (توسط صندوق) مختص سه ماهه اول سال جاری می‌باشد لذا از ابتدای تیرماه، دریافت برگ پرداخت حق بیمه و واریز آن به حساب سازمان ( توسط بیمه شده) به روال عادی برگشته و بیمه شده موظف به پرداخت سهم خود در موعد قانونی اعلام شده است.

logo-samandehi