فراخوان نمایشگاه تصویرگری کتاب کودکان بولونیا

پنجاهمین دوره از نمایشگاه کتاب کودکان بولونیا در سال 2025 برگزار می شود.


به گزارش گالری آنلاین، نمایشگاه تصویرگران نمایشگاه کتاب کودکان بولونیا، با هدف جذب استعدادهای برتر از سراسر جهان، رویدادی بنیادین در صنعت جهانی چاپ و نشر کتاب کودکان بشمار می رود. این نمایشگاه که در سال 1967 راه اندازی شد، به بستری بی‌نظیر برای تصویرگران مطرح و نوظهور بدل شده است تا بتوانند آثار خود را در معرض دید ناشران، نمایندگان و دیگر اساتید این صنعت در سطح جهانی قرار دهند.

این نمایشگاه در رواج تصویرسازی کتاب کودکان شهرت داشته و فرصت تجربه ای چند از ایده پردازی هایی که جلوه های بصری ادبیات کودکان را شکل می دهد برای مخاطبان فراهم می کند.

تصویرگران، هنرمندان حرفه ای و مبتدیان متولد قبل از 31 دسامبر 2007 می توانند با ارسال آثار خود اعم از منتشر نشده یا منتشر شده در دو سال اخیر در این رویداد شرکت کنند.

آثار ارسالی توسط هیئت داور بین المللی معتبر بر اساس خلاقیت، اصالت و کیفیت هنری ارزیابی شده و آثار برگزیده در نمایشگاه "تصویرگران کتاب کودکان بولونیا" به نمایش گذاشته خواهد شد.


جوایز:

- نمایش آثار هنرمندان برگزیده در نمایشگاه تصویرگران نمایشگاه کتاب کودکان بولونیا که امکان شناخته شدن تصویرگران در این صنعت را تقویت کرده و فرصت های ارزنده ای برای ارتباط سازی با ناشران و متخصصین این صنعت فراهم می کند. بعلاوه هنرمندان برگزیده با حضور در این نمایشگاه می توانند از فرصت های بی نظیری از جمله پیشرفت شغلی بهرمند شوند.

- نمایش آثار در تور جهانی دو ساله که در مکان های مختلف برگزار می شود و این امکان را برای هنرمندان فراهم می کند تا در معرض دید طیف وسیعی از مخاطبان بین المللی قرار گیرند.

- چاپ آثار در نشریه معتبر Illustrators Annual که اغلب به همکاری‌های جدید، عقد قرار داد های چاپ و نشر کتاب و دیگر فرصت‌های حرفه‌ای منجر می‌شود که بر نقش نمایشگاه به‌ عنوان پلتفرمی ارزشمند برای تصویرگرانی که می خواهند در عرصه جهانی شناخته شوند، تاکید می کند.


هزینه ثبت نام: 22 یورو

مهلت ثبت نام: 12 اکتبر 2024 (21 مهر 1403)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، آماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi